Digitální kampaň Českého rozhlasu cíli na technické nadšence, zaměří se i na běžné posluchače

6. prosinec 2018
Kampaň ukazuje rozdíl mezi starým a novým rozhlasovým přijímačem s DAB+

Informační kampaň k propagaci DAB+ bude reflektovat i rozšíření multiplexu veřejnoprávního rozhlasu do nových regionů, které je plánováno ještě do konce letošního roku.

Český rozhlas spustil v uplynulých dnech další fázi informační kampaně na propagaci pozemního digitálního rádia DAB+. Setkat se s ní mohou uživatelé sociální sítě Facebook, okrajově na ni je však možné narazit i na Instagramu. Informační kampaň je ve stávající fázi cílena zejména na technické nadšence, případně takzvané opinion leadery, kteří mohou díky svým zkušenostem předávat informace o dané technologii dále. Na Facebooku probíhá kampaň jménem profilu Digitální rádio, na Instagramu přímo přes účet Českého rozhlasu.

Sociální síť Facebook uvádí celkem tři druhy sponzorovaných příspěvků – statický příspěvek, animovaný příspěvek nebo video. Středobodem kampaně je webová stránka www.dobadabova.cz, v jednom z příspěvků jsou adresáti odkazováni i přímo na portál Digitální rádio. Po grafické stránce pracuje Český rozhlas s mezinárodně schválenými vizuály „DAB+. Více rádia“, které se používají na všech trzích v různých jazykových obměnách. O podobu webového portálu Doba DABová a tvorbu videa se postarala agentura Proximity Prague. 

Ještě do konce letošního roku budou spuštěný nové vysílače multiplexu ČRo DAB+ Ústí nad Labem – Buková hora, Trutnov – Černá hora, Jihlava – Strážník a několik dokrývačů podél dálnice D1. I tuto skutečnost pochopitelně bude Český rozhlas v kampani reflektovat a na sociálních sítích ji bude schopen zaměřit na tyto regiony, zejména pak posluchače, kteří ještě s danou technologií nemají zkušenosti. Veřejnoprávní rozhlas bude reflektovat rozšíření multiplexu ČRo DAB+ do nových oblastí také prostřednictvím jednotlivých stanic.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související