Český rozhlas spouští on-line a tiskovou kampaň na propagaci digitálního rádia DAB+

20. září 2018
Kampaň ukazuje rozdíl mezi starým a novým rozhlasovým přijímačem s DAB+

Veřejnoprávní médium činí reálné kroky k tomu, aby napomohlo zavádění digitálního rozhlasu v České republice a vytvořilo tak do budoucna podmínky pro jeho úspěšné fungování.

Český rozhlas bude od dnešního dne propagovat digitální rádio DAB+ prostřednictvím on-line komunikačních kanálů a tištěných médií. Chce tak posluchačům prezentovat skutečnost, že tato technologie není pouze módním výstřelkem, ale běžnou součástí distribučního mixu. Český rozhlas spouští kampaň s mottem „NEZASPĚTE DOBU DABovou“ a bude se s ní možné setkat mimo jiné na sociálních sítích veřejnoprávního média.

Vzhledem k tomu, že České republika zatím není pokryta digitálním signálem kompletně, využije Rozhlas také možnost cílení prostřednictvím místních médií. Inzerce se tak objeví v následujících týdnech například v Pražském deníku a Deníku Střední Čechy, Brněnském deníku, Moravskoslezském deníku, Plzeňském deníku a dalších tiskovinách. Český rozhlas sází i na celoplošná média – mj. magazín Deníku Právo, Reportér nebo týdeník Euro.

V kampani bude dán do kontrastu starý a nový rozhlasový přijímač, který je schopen nabídnout služby, jako je například slideshow – doplňkové obrazové informace. Součástí kampaně bude i speciální webová stránka www.dobadabova.cz, která prozatím v tuto chvíli odkazuje na zpravodajský portál Digitální rádio, nicméně do budoucna půjde o samostatný projekt s fakty o DAB+, jeho benefitech nebo partnerech Českého rozhlasu z řad prodejců.

Vizuál kampaně "Nezaspěte dobu DABovou".
Vizuál kampaně "Nezaspěte dobu DABovou".
Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související