Discovery se při tvorbě nové multimediální platformy inspiruje společností Amazon

13. listopad 2018

Bohaté zkušenosti se sportovním obsahem načerpala firma v průběhu uplynulých zimních olympijských her. Na nové platformě spojí sledování videa s vyprávěním příběhů.

Společnost Discovery, která připravuje na rok 2019 spuštění obří multimediální platformy zaměřené na golfové fanoušky, se při její tvorbě inspiruje u americké firmy Amazon. V rámci diskusního bloku Track Headliner, který se nedávno konal při příležitosti technologického veletrhu IBC, to uvedl Ralph Rivera, bývalý ředitel BBC Digital a současný výkonný viceprezident a generální ředitel Eurosport Digital. Discovery uzavřela dohodu pro PGA Tour na dlouhých dvanáct let.

„Naší strategií je poskytnout servis pro superfanoušky. Nechceme divákům nabízet webové stránky, aplikace nebo produkt. Musíme jít nad rámec toho všeho a vytvořit platformu, která bude pohánět celý ekosystém,“ konstatoval Rivera. Právě pro tento obtížný úkol angažovala společnost Discovery Petera Faricyho, který přinesl bohaté zkušenosti z Amazonu. Důkazem, že se však firma nechce spoléhat pouze na sport, je nákup společnosti Scripps, pod níž patřily například kanály Travel Channel, Food Network nebo Fine Living.

Klíčové pro novou platformu mají být dva pilíře, nejen samotné sledování videa, ale také vyprávění příběhů. Oba tyto prvky následně plánuje spojit Discovery se všemi dosavadními zkušenostmi a nabídne je divákům, respektive předplatitelům. Zátěžový test si v tomto směru společnost vyzkoušela v průběhu olympijských her, jejich vysílací práva pro Evropu drží až do roku 2024, následně pak jejich sublicenci prodává jednotlivým vysílatelům. Právě díky olympiádě se počet předplatitelů Eurosport Player zvedl z 200 tisíc na 1,2 milionu.

autor: lukpo
Spustit audio

Související