Diváci na nabídku levné internetové televize slyšeli, Lepší.TV v loňském roce významně narostla

25. únor 2020

Lepší.TV je placenou televizí se 114 programy v nabídce za necelých 200 korun. Zájemci si mohou případně k těmto stanicím aktivovat i balíček s prémiovými kanály HBO.

Nabídka levné internetové televize, která bude dostupná prakticky pro každého, se u řady diváků setkala s kladnou odezvou. Provozovatel služby Lepší.TV dosáhl za tři roky provozu hodnoty 20 tisíc zákazníků. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě. Relevanci těchto čísel si naše redakce ověřila u dvou vysílatelů, kteří jsou součásti programové nabídky. Největší zájem sklidila Lepší.TV v průběhu roku 2019, kdy ve srovnání s předchozím obdobím narostla o 150 procent. V roce 2018 registrovala jednotky tisíc klientů.

Nárůst zákaznické základny zejména v loňském roce není pro zasvěcené až takovým překvapením. V tomto období zintenzivnil provozovatel služby významně komunikaci svého produktu prostřednictvím sociální sítě Facebook. Výhodou Lepší.TV na rozdíl od konkurence je to, že noví klienti ji mohou na měsíc nezávazně vyzkoušet za symbolickou korunu, a poté ji zrušit. V základní a zároveň jediné nabídce operátora je v tuto chvíli 114 stanic za necelých 200 korun měsíčně. Některé programy mají archiv až v rozsahu 30 dnů.

„Úspěch naší Lepší.TV a výsledky, kterých za rok 2019 dosáhla nás samozřejmě maximálně těší. Jsme rádi, že se trh televizí a multimédií v ČR posouvá, a co bylo před pár lety nemyslitelné, se nyní stává součástí života celé řady Čechů. Pro letošní rok máme v plánu se opět posunout trochu výše, nabízet divákům (…) nové exkluzivní kanály a ještě více uživatelsky přívětivou aplikaci, od samotného nákupu až po nastavení. Na konci letošního roku bychom si opět rádi připsali stoprocentní nárůst,“ uvedl ředitel Lepší.TV Pavel Górecki.

autor: lukpo
Spustit audio

Související