Hybridní vysílání televize Prima přilákalo další automobilku

22. únor 2016

Pro využívání hybridních služeb je nutné mít přijímač s připojením k internetu a podporou technologie HbbTV.

Po automobilce BMW začala hybridní vysílání HbbTV na kanálech Prima TV využívat další firma podnikající v tomto segmentu. O uplynulém víkendu byla na programy společnosti FTV Prima nasazena kampaň Hyundai. Aplikace je podobná, jako tomu bylo u BMW. Zájemci tu najdou po stisknutí červeného tlačítka informace o modelu Tucson. Kromě základních faktů u vozu jsou tu vypíchnuté také bezpečností výhody tohoto vozu. Stejně jako u BMW i u Hyundai si mohou zájemci po zadání telefonního čísla zajistit zkušební jízdu. Nechybí ani akční nabídka. Pro využití technologie je nutné mít přijímač s podporou HbbTV.

„Při komunikaci s cílovými skupinami se snažíme neustále hledat nové komunikační formáty a inovativní způsoby komunikace,“ uvedl při příležitosti zhodnocení předchozí kampaně Petr Škaloud, Marketing Communications Manager BMW / MINI, a doplnil: „Průběžné výsledky předčily naše očekávání. Využití HbbTV proto plánujeme i v rámci našich budoucích kampaní.“ Reklamu má v rámci hybridního vysílání nasazenou i hudební TV Óčko. Jedná se o banner (reklamní pruh), který aktuálně propaguje mobilního operátora Vodafone. Ten již v minulosti hybridní vysílání využil, a to na již zmiňovaných kanálech Primy.

autor: lukpo
Spustit audio