IPTV služba O2TV přidala tři tisíce nových zákazníků, platforma trvale roste

28. červenec 2017

Nabídku Multi, která umožňuje sledovat O2TV na více televizorech, si předplatilo 34 tisíc domácností.

IPTV platforma O2TV měla ke konci června 225 tisíc klientů. Vyplývá to z dnes zveřejněných hospodářských výsledků společnosti O2 Czech Republic, která je jejím provozovatelem. Znamená to, že oproti předchozímu kvartálu služba přidala tři tisíce nových zákazníků. Operátor O2 tak v tomto segmentu dlouhodobě roste. Navýšení počtu klientů oproti předchozímu kvartálu bylo tentokrát vyšší – tehdy to byla pouhá tisícovka.

Meziročně narostla O2TV o 3,5 %. „Mezi zákazníky je nadále oblíbená doplňková služba Multi, která domácnostem umožňuje sledovat O2TV na více televizorech najednou. Tuto službu si pořídilo více než 34 tisíc domácností a O2 se tak může pochlubit již téměř 260 tisíci aktivními set top boxy,“ uvedl operátor. Firma zároveň sdělila, že tisíce diváků si rovněž oblíbilo sledování stanice O2 TV Sport s přístupem na 24 hodin. Přesný počet zákazníků ale neuvedla, což se týká i možnosti kanálu O2TV Free, který je dostupný v terestrickém multiplexu 4 prostřednictvím aplikace pro televizory s podporou technologie HbbTV.

O2 Czech Republic prodloužila dobu, po kterou bude mít právo využívat ochrannou známku O2 za již dohodnutý poplatek o další tři roky nad rámec současného období do 27. ledna 2019, tj. nově až do 27. ledna 2022. Kromě toho do stejného data prodloužila smlouvu o partnerství se společností Telefónica. Zároveň bude mít O2 možnost dále jednostranně prodloužit právo využívat ochrannou známku O2 o dalších pět let, tj. až do 27. ledna 2027, s tím, že zároveň dojde ke snížení celkové výše ceny za ochrannou známku O2. Podmínkou prodloužení práva využívat ochrannou známku O2 a smlouvy o partnerství do 27. ledna 2022 je předplatba ve výši zhruba 900 mil. Kč, kterou musí O2 provést do konce roku 2017.

autor: lukpo
Spustit audio