Kampaň Radiožurnálu Sport podporuje poslech přes digitální rádio
Český rozhlas 21. května odstartoval vysílání první ryze sportovní rozhlasové stanice v Česku – Radiožurnálu Sport. Znalost a poslechovost nové stanice podpoří reklamní kampaň, která vyzve sportovní fanoušky k poslechu sportu přes digitální rádio DAB+ či internet.
Radiožurnál Sport má za sebou již teasovací část kampaně, která od začátku května informovala o termínu startu nové stanice a možnostech jejího poslechu. Na ni navazuje rozsáhlá kampaň s headlinem Nové sportovní rádio, jejímiž ambasadory jsou tenistka Karolína Plíšková, judista Lukáš Krpálek, skateboardista Maxim Habanec a hokejista Martin Procházka, který na stanici působí také jako moderátor.
„Claimem stanice a také celé kampaně je Poslouchej sport,“ řekl Jiří Hošna, ředitel Komunikace, marketingu a obchodu Českého rozhlasu. Druhá fáze kampaně zahrnuje TV, OOH, online i print a potrvá do konce června.
Čtěte také
Začátkem letních prázdnin se komunikace zaměří na jednotlivé programové priority pod hlavičkou claimu „Poslouchej sport“. Kampaň bude pokračovat ve stejném mediálním mixu. Připojí se další tváře z řad sportovců, jako jsou oštěpařka Nikola Ogrodníková, lezec Adam Ondra a plavec Arnošt Petráček.
Radiožurnál Sport zahájil vysílání začátkem mistrovství světa v hokeji 21. května 2021. Jde o sportovní stanici Českého rozhlasu, která vysílá v pásmu DAB+, na internetu, v mobilní aplikaci mujRozhlas a televizním pásmu DVB-T2. Programovou náplň tvoří přenosy velkých sportovních událostí, vstupy ze stadionů, magazíny o profesionálním i amatérském sportu, rozhovory, reportáže, zpravodajské relace a hudba.youyfsdfsdfsdfsdfsd
Kreativa kampaně vznikla kompletně v Českém rozhlase. Vizuální styl navrhla Eliška Fenclová z Grafického studia Českého rozhlasu. Autory scénáře TV spotů jsou šéfredaktor stanice Ondřej Suchan a režisér multimédií Českého rozhlasu Josef Tuka, který je také jejich režisérem. Produkci kampaně zajišťuje marketing Českého rozhlasu.
Související
-
Spuštění digitální stanice Radiožurnál Sport proniklo i do zahraničních médií
Páteční spuštění digitálního okruhu Radiožurnál Sport se dostalo i do zahraničních médií.
-
O Radiožurnál Sport je zájem i mezi televizními operátory, chybět nebude ani u velkých hráčů
Digitální stanice Českého rozhlasu zaměřená výhradně na sport startuje 21. května, tedy již tento pátek.
-
René Zavoral: Spuštění stanice Radiožurnál Sport by mělo být impulsem k nákupu DAB+ přijímačů
Generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral vnímá spuštění prvního digitálního, čistě sportovního rádia, jako velkou motivaci pro nákup digitálních přijímačů DAB+.