Komerční stanice Polsat se představily s novým vizuálem

6. duben 2020

Proměna grafické výbavy včetně inovovaných log se týká mimo jiné také stanic Polsat a Super Polsat, které jsou volně dostupné v polském pozemním vysílání. Provozovatel tyto programy šíří ve standardním rozlišení.

Polské komerční televize Polsat, z nichž vybrané programy jsou k dispozici také v tamním pozemním vysílání, se od dnešního dne představily s novým vizuálem. Součástí nová grafické výbavy je také úprava logotypů. Motto kampaně zní: „Měníme se pro vás!“. Polsat, Polsat 2 a Super Polsat budou používat oranžovou a červenou barvu, ostatní tematické kanály se naopak barevně odlišují. Každá stanice získává nový a jednotný bílý grafický font na červeném základu.

Nové logotypy a grafika stanic Polsat

Volba grafického podkladu má jasně identifikovat stanice Polsatu například v programových magazínech, kdy mají diváci na výběr nepřeberné množství kanálů různých žánrů a zaměření. Stanice Polsat, Polsat 2 a Super Polsat určené pro volnou distribuci nebo základní nabídky placených služeb přichází s jednotným heslem „Zapněte emoce“. O novou grafickou výbavu se postarala německá kreativní agentura Luxlotusliner, která pro každou stanici připravila i speciální animaci.

autor: lukpo

Související