Komerční stanice Polsat se představily s novým vizuálem
Proměna grafické výbavy včetně inovovaných log se týká mimo jiné také stanic Polsat a Super Polsat, které jsou volně dostupné v polském pozemním vysílání. Provozovatel tyto programy šíří ve standardním rozlišení.
Polské komerční televize Polsat, z nichž vybrané programy jsou k dispozici také v tamním pozemním vysílání, se od dnešního dne představily s novým vizuálem. Součástí nová grafické výbavy je také úprava logotypů. Motto kampaně zní: „Měníme se pro vás!“. Polsat, Polsat 2 a Super Polsat budou používat oranžovou a červenou barvu, ostatní tematické kanály se naopak barevně odlišují. Každá stanice získává nový a jednotný bílý grafický font na červeném základu.
Volba grafického podkladu má jasně identifikovat stanice Polsatu například v programových magazínech, kdy mají diváci na výběr nepřeberné množství kanálů různých žánrů a zaměření. Stanice Polsat, Polsat 2 a Super Polsat určené pro volnou distribuci nebo základní nabídky placených služeb přichází s jednotným heslem „Zapněte emoce“. O novou grafickou výbavu se postarala německá kreativní agentura Luxlotusliner, která pro každou stanici připravila i speciální animaci.
Související
-
Televize Polsat zahájila v pozemním vysílání testy hybridní technologie HbbTV
Polsat bude chtít využít tyto zkušenosti pro nabídku nových služeb, které budou dostupné po přechodu na nový technologický standard DVB-T2.
-
Super Polsat vstupuje do polského DVB-T, Polsat Sport News v...
Důvodem ke stažení kanálu jsou pravděpodobně jeho nízké výsledky sledovanosti a vysoké poplatky za sportovní práva.
-
Super Polsat míří do nabídky polského multiplexu 2
Stanice má myslet na sluchově i zrakově hendikepované a opatří jim až sedmdesát procent pořadů audiopopisem a titulky.