On-line služby Amazon a Netflix masivně investují do vysoké kvality obrazu

10. březen 2017

Ve Velké Británii nabízí Netflix například 63 titulů v Ultra HD rozlišení, Amazon Prime Video 28 titulů a britská Sky jich má ve své nabídce o dva méně.

Provozovatelé on-line videoslužeb Amazon Prime Video a Netflix investují ve velkém své finance do nabídky obsahu v nejvyšším rozlišení obrazu. Vyplynulo to ze studie společnosti IHS Markit, která patří mezi přední mezinárodní firmy v oblasti analýzy jednotlivých trhů se zaměřením zejména na ekonomiku. Podle IHS Markit se obě služby podílejí na přístupu ke kvalitnímu obsahu nejen po stránce získávání dokumentů a filmů, ale i tvorbě vlastního obsahu.

Ve Velké Británii nabízí Netflix například 63 titulů v Ultra HD rozlišení, Amazon Prime Video 28 titulů a britská Sky jich má ve své nabídce o dva méně. Jonathan Broughton, senior analytik pro domácí zábavu ve společnosti IHS Markit, uvedl, že on-line poskytovatelé video obsahu mají z pohledu šíře jednotlivých žánrů bohatší programovou nabídku než tradiční televizní platformy. Tou je právě Sky UK. Pokud chtějí jednotlivé subjekty mezi sebou soutěžit a být konkurenceschopné, musí dramaticky navyšovat své rozpočty. Cena televizních dramat se tak dostává například na cenovou úroveň filmových titulů.

autor: lukpo
Spustit audio