Lucie Borhyová a Rey Koranteng lákají diváky TV Nova k využívání hybridního vysílání HbbTV

27. červenec 2021

Televize Nova spustila v uplynulých dnech informační kampaň, v níž diváky láká k využívání technologie HbbTV všeobecně označované jako virtuální červené tlačítko nebo červený bod. Jejími tvářemi jsou moderátoři Lucie Borhyová a Rey Koranteng.

Mediální skupina Nova využila k informování diváků stejný model, jaký v minulosti úspěšně otestovat již konkurenční FTV Prima. Pro řadu diváků novou technologii nechala skrze televizní obrazovku vysvětlit svými nejpopulárnějšími tvářemi, v tomto případě dvojici hlavní zpravodajské relace Lucií Borhyovou a Reyem Korantengem. Prima tento model v minulosti uplatnila již několikrát u Karla Voříška, který byl shodou okolností dlouholetou tváří Novy.

„Nový spot s Lucii Borhyovou a Reyem Korantengem divákům představuje, co vše najdou pod HbbTV (červeným tlačítkem). HbbTV propojuje internetové vysílání a televizní obsah, jeho nabídka je velmi pestrá – od zpravodajství přes sportovní výsledky až po oblíbené pořady TV Nova včetně bonusových materiálů. Spot jsme nasadili na prázdninové období, kdy věříme, že mají diváci více času odpočívat a objevovat nové technologie“, sdělil při této příležitosti portálu Digitální rádio ředitel marketingu TV Nova Jakub Strýček.

autor: lukpo

Související