Menší hráči mohou uspět proti službám typu Netflix lokálními specifiky

16. listopad 2018

Lokální on-line služby by měly být lahůdkářstvím, které nabídne svým zákazníkům to nejlepší, co je k dispozici. V jejich případě znamená menší výběr plus, které předplatitelům ušetří čas.

Menší on-line služby, které chtějí úspěšně konkurovat Netflixu, se musí zaměřit na specifika diváků na jednotlivých trzích. Vyplynulo to z diskusního panelu na nedávno konaném veletrhu IBC, který se zaměřil na video na vyžádání (VOD). Zatímco velcí hráči působí jako supermarket s obrovským výběrem, lokální služby by se měly chovat jako lahůdkářství a vybírat pro své zákazníky to nejlepší a nejzajímavější.

„Nemáme se snažit bojovat s Netflixem nebo Amazonem, ale je třeba se zeptat, co můžeme nabídnout, a jak porozumět našemu publiku. Musíme si klást otázky, co na trhu chybí a co divák potřebuje,“ uvedla Kerensa Samanidis ze společnosti Filmstruck, kterou ovládala zábavní gigant Turner. Filmstruck se stal úspěšným projektem pro filmové fajnšmekry, kteří se zaměřují na kvalitní produkci, jež prověřil čas. Nemají být zavaleni nepřeberným množstvím titulů.

Podobné služby mohou být zajímavé i pro diváky, kteří mají rádi film, ale nemají příliš času trávit u televizní obrazovky, takže chtějí jít takzvaně na jistotu. „Slyšíme znovu a znovu, že lidé jsou zklamáni tím, že tráví čas procházením nepřeberného množství obsahu a ztrácí čas tím, aby se rozhodli, co si vyberou,“ dodala Samanidis. V tomto směru souhlasil také Walter Iuzzolino, zakladatel služby Walter Presents, která nabízí okolo tisícovky hodin obsahu a 80 seriálů.

autor: lukpo
Spustit audio

Související