Nejsledovanější evropská zpravodajská televize Euronews spouští nový vizuál

17. květen 2016

Agentura navrhla upravené logo televize a jeho barevnou paletu tak, aby divákovi byla umožněna maximální orientace ve vysílání i mimo klasickou obrazovku.

Nejsledovanější zpravodajský kanál v Evropě, stanice Euronews, odhalí dnes ve 22 hodin na večírku ve francouzském Cannes kompletně novou vizuální identitu. Ve stejnou dobu bude tato novinka uvedena i na televizní obrazovku. Proměna se týká nejen grafického obalu, ale i samotného loga televize. Na vizuální proměně se podílela prestižní agentura Lambie-Nairn, která je mimo jiné podepsána například pod vizuální identitou O2, BBC, Eurovision Song Contest Congress a řady dalších. Proměna vzhledu zpravodajské televize má za cíl charakterizovat Euronews jako moderní dynamickou informační televizi.

Agentura navrhla upravené logo televize a jeho barevnou paletu tak, aby divákovi byla umožněna maximální orientace ve vysílání i mimo klasickou obrazovku. Nový vizuál klade důraz na dynamiku a tempo, jaké tento typ tematického kanálu vyžaduje. V rámci kompletní grafické proměny bude realizována výměna identů, promo znělek i reklamních předělů. „Euronews je o šíři a hloubce zpravodajství, ale i o tom, že svět není plochý. Naše práce pro Euronews odráží dynamický tří set šedesátistupňový pohled na svět a vaše místo v něm,“ uvedl Adrian Burton, kreativní ředitel Lambie-Naim.

autor: lukpo
Spustit audio