Němci naplánovali na duben další informační kampaň k DAB+
Informační kampaň, jejíž podobu a naplánování může ovlivnit pandemie koronaviru, je naplánovaná od poloviny dubna. Spoty se objeví v televizi i rádiu.
Německo se připravuje na další vlnu informační kampaně související s rozšiřováním pozemního digitálního rozhlasu DAB+. Ta by měla proběhnout od 14. do 26. dubna. Aktuální motto kampaně je: „S DAB+ to zní dobře.“ Naplánované aktivity by teoreticky mohlo změnit ještě dění okolo koronaviru. Organizace Digitalradio Deutschland nastavila parametry kampaně tak, aby byl DAB+ chápán jako technologie pro všechny, ale zároveň všichni táhli za společný provaz pro DAB+.
Pokrytí aktuální kampaně k DAB+
- Televizní spoty na ARD a takzvaných třetích okruzích
- Rozhlasové spoty a programové upoutávky vysílané celostátně ve veřejnoprávním i soukromém rádiu
- Informační a celostátní reklama v odborných médiích
- Aktivity na sociálních sítích
- Informační bulletiny pro cílové skupiny B2C a B2B
- Školení zaměstnanců přibližně 1100 obchodu s elektronikou
Související
-
V Německu začala rozsáhlá předvánoční kampaň na podporu DAB+
Cílem kampaně je posluchačům sdělit, že obliba technologie se zvyšuje a roste také počet stanic dostupných na platformě DAB+.
-
TechniSat v Německu spustil kampaň pro posluchače, kteří přišli o analogové rádio v kabelové síti
Cílem je přesvědčit posluchače, aby si naladili rádio digitálně – v DAB+, na internetu nebo skrze satelitní vysílání na družici Astra.
-
V Německu proběhne další kampaň na propagaci digitálního...
Kampaň představí technologii jako další způsob příjmu rozhlasového vysílání. Upozorní zejména na východy pro řidiče.