Němci naplánovali na duben další informační kampaň k DAB+

19. březen 2020

Informační kampaň, jejíž podobu a naplánování může ovlivnit pandemie koronaviru, je naplánovaná od poloviny dubna. Spoty se objeví v televizi i rádiu.

Německo se připravuje na další vlnu informační kampaně související s rozšiřováním pozemního digitálního rozhlasu DAB+. Ta by měla proběhnout od 14. do 26. dubna. Aktuální motto kampaně je: „S DAB+ to zní dobře.“ Naplánované aktivity by teoreticky mohlo změnit ještě dění okolo koronaviru. Organizace Digitalradio Deutschland nastavila parametry kampaně tak, aby byl DAB+ chápán jako technologie pro všechny, ale zároveň všichni táhli za společný provaz pro DAB+. 

Pokrytí aktuální kampaně k DAB+

  • Televizní spoty na ARD a takzvaných třetích okruzích
  • Rozhlasové spoty a programové upoutávky vysílané celostátně ve veřejnoprávním i soukromém rádiu
  • Informační a celostátní reklama v odborných médiích
  • Aktivity na sociálních sítích
  • Informační bulletiny pro cílové skupiny B2C a B2B
  • Školení zaměstnanců přibližně 1100 obchodu s elektronikou
autor: lukpo
Spustit audio

Související