V Německu začala rozsáhlá předvánoční kampaň na podporu DAB+

Budova německé veřejnoprávní televize ARD

Cílem kampaně je posluchačům sdělit, že obliba technologie se zvyšuje a roste také počet stanic dostupných na platformě DAB+. V německých domácnostech je v provozu již více než 14 milionů digitálních rádií.

Tento týden byla v Německu zahájena rozsáhla informační kampaň, která má za cíl propagovat výhody digitálního rozhlasové vysílání DAB+. Zahájení této promo akce není náhodné a cílí na předvánoční trh. Do kampaně je zapojena německé veřejnoprávní televize Das Erste a třetí okruhy (BR, RBB, HR, MDR a další), rozhlasové stanice participující na DAB+, tištěné tituly s vysokým dosahem a rozsáhlé aktivity probíhají také na sociálních sítích. Proškoleno bude také přibližně 1700 zástupců elektroprodejen.

Cílem kampaně je posluchačům sdělit, že obliba technologie se zvyšuje a roste také počet stanic dostupných na platformě DAB+. V německých domácnostech je v provozu již více než 14 milionů digitálních rádií. Na regionální úrovni je vysíláno přes 260 programů, z nichž 65 je dostupných exkluzivně pouze díky DAB+. Oficiálním on-line kanálem digitálního rádia je web www.dabplus.de obsahující přesné informace pro každého obyvatele Německa po zadání jeho PSČ. „DAB+ pro všechny, všichni pro DAB+.“ To je aktuální motto probíhající kampaně.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související