O2TV si ke konci roku 2018 připsala další desítky tisíc nových zákazníků

O2TV set-top box s podporou Ultra HD

Největší IPTV služba na trhu měla ve čtvrtém kvartálu 335 tisíc zákazníků. Předplatitele lákal zejména exkluzivní sportovní obsah.

Společnost O2 Czech Republic měla ke konci loňského roku 335 tisíc zákazníků své IPTV nebo nelineární (OTT) televize O2TV. Firma o tom informovala dnes ráno v hospodářských výsledcích za čtvrtý kvartál 2018. Vzhledem k tomu, že ke konci třetího kvartálu měl operátor 308 tisíc klientů téže platformy, lze si jednoduše dopočítat, že šlo opět o výrazný nárůst zákaznické základny, ne však tak velký jako za předchozí čtvrtletí. O2TV přibylo ve čtvrtém kvartálu 27 tisíc zákazníků O2TV.

Více než 40 tisíc českých domácností využívá doplňkovou službu Multi, která umožňuje sledovat O2TV na více televizorech najednou. Ke každému tarifu mají zákazníci vždy zdarma čtyři licence pro sledování kompletního obsahu na počítači nebo v aplikaci v mobilu nebo tabletu. Tuto možnost v roce 2018 pravidelně využívalo zhruba 420 tisíc diváků, včetně zákazníků balíčku O2TV Sport Pack. Na konci roku 2018 tak operátor registroval téměř 758 tisíc aktivních přístupů digitální televize O2TV.

„Z mého pohledu máme za sebou velmi úspěšný rok. Zákazníkům jsme přinesli mnoho nových produktů a zlepšili ty stávající. Od léta nabízíme nejatraktivnější televizní obsah na trhu, o který je rekordní zájem. (…) Počet zákazníků našich tradičních měsíčních tarifů O2TV se zvýšil za rok 2018 o více než 60 tisíc a počet mobilních zákazníků smluvních služeb o 165 tisíc,“ uvedl mimo jiné předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth. Operátor zároveň loni dokončil největší transformační projekt informačních technologií, který výrazně do budoucna rozšíří možnosti samoobsluhy Moje O2.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související