Oldies klasika táhne, stanici Nostalgie ladí v Německu 172 tisíc lidí
172 tisíc posluchačů ladí od pondělí do pátku denně čistě digitální stanici Nostalgie, která je součástí portfolia mediální skupiny Energy Deutschland. Vyplývá to z aktuálních výsledků Mediální analýzy 2024 Audio I. Pro rozhlasovou stanici Nostalgie to je vůbec první konkrétní výsledek, kterou ji pravidelně publikovaný průzkum přináší.
Čtěte také
Nostalgie je ukázkovým příkladem stanice, kterému se vyplatila distribuce prostřednictvím digitálního vysílání DAB+. Program není k dispozici prostřednictvím analogového FM rádia, kde už pro něj není prostor. V rámci celostátní sítě Antenne Deutschland je na platformě DAB+ k dispozici od ledna 2021. Energy Deutschland již provozuje svůj program Energy určený naopak mladšímu publiku v multiplexu DR Deutschland.
Stanice je určena primárně posluchačům ve věku od 35 do 49 let, kterým servíruje hity od 70. do 90. let s centrálním bodem zájmu v letech osmdesátých. Olaf Hopp, generální ředitel Energy Deutschland, aktuální poslechovost komentoval následovně: „Nabídka skupiny Energy v Německu již není jen zárukou vysokého dosahu mezi mladou cílovou skupinou, ale se značkou Nostalgie jsme poprvé také individuálně identifikováni.“
Související
-
Radio Nostalgie vstoupilo do druhého celoplošného DAB+ multiplexu pro Německo
V německé rozhlasové síti Antenne DE je k dispozici další stanice, která cíli zejména na hity osmdesátých let.
-
Francouzská skupina NRJ spustí německou verzi stanice Nostalgie, celoplošně bude vysílat v DAB+
Rozhlasová značka Nostalgie obohatí německý digitální éter o hity 70. až 90. let s fokusem zejména na písničky z období „osmdesátek“.