„Perfektní vánoční dárek.“ Němci lákali před svátky na DAB+
Blížící se svátky jsou vhodnou chvílí pro to, aby si posluchači pořídili místo analogového rádia to digitální.
Poslední informační kampaň zaměřená na propagaci digitálního vysílání DAB+, která probíhala v Německu od 26. listopadu do 7. prosince, se pochopitelně zaměřila na přicházející sváteční období. Není proto žádným překvapením, že její motto znělo: „Perfektní vánoční dárek. Zní to dobře s DAB+.“ Do akce se tradičně zapojily veřejnoprávní rádia pod hlavičkou ARD, rozhlasová rodina Deutschlandradio, řada privátních vysílatelů i další členové Digitalradio Deutschland.
Zájemci o digitální rozhlas mohli například získat DAB+ přijímač se slevou až třicet procent. Součástí informační kampaně byly spoty na stanici Das Erste a jednotlivých zemských televizích, promo na rozhlasových okruzích ARD, tiskové reklamy v celostátních denících i u jednotlivých prodejců a školení pro prodejce. Cílem informační kampaně je rozšíření technologie DAB+ nejen v domácnostech, ale také automobilech. V Německu je digitálně dostupných více než 200 veřejnoprávních a soukromých stanic.
Související
-
Digitální rozhlas DAB+ táhnou v Německu spolkové země s nejpestřejší programovou nabídkou
Technologie se těší u publika oblibě zejména v Bavorsku a Sasku, kde penetrace digitální rádiem dosáhla, případně přesáhla hodnotu 22 procent.