Přes hybridní vysílání Primy lákají na svojí televizní službu O2 i T-Mobile

30. listopad 2016

Technologie, kterou mohou využívat televizory a set-top-boxy s podporou standardu HbbTV připojené k internetu, je mezi inzerenty v České republice čím dál tím populárnější.

Hybridní vysílání označované zkratkou HbbTV, které v sobě spojuje svět klasické televize a internetu, se rozhodly před Vánocemi využít pro nalákání nových klientů IPTV služby O2TV a T-Mobile TV. Za tímto účelem využili oba operátoři jediné skupina, a to FTV Prima. Každá ze služeb láká nové zákazníky trochu jinou formou. Zatímco O2 využila vlastní aplikace v hybridním menu i červeného tlačítka, T-Mobile se spokojil pouze s druhou možností.

Technologie, kterou mohou využívat televizory a set-top-boxy s podporou standardu HbbTV připojené k internetu, je mezi inzerenty v České republice čím dál tím populárnější. Reklamní aplikace lze v tuto chvíli registrovat zejména na kanálech televize Prima, a jak již bylo řečeno, jde o různé formáty včetně aplikací i virtuálních červených tlačítek obarvených dle potřeby inzerenta. Společnost O2 Czech Republic prostřednictvím hybridního vysílání spustila již několikátou kampaň a je viditelné, že ji tato technologie zaujala.

autor: lukpo
Spustit audio