Rádio Černá Hora odpočítává poslední hodiny, od zítřka z něj bude Hitrádio

13. září 2018
Rozhlasové studio

Nový vlastník v tiskové zprávě uvedl, že proměna takto silně zavedené značky pro něho nebyla jednoduchá. Věří, že stávající posluchače si „nová“ stanice udrží. Letos rádio oslavilo 25 let.

Rádio Černá hora odpočítává poslední hodiny své existence. V pátek 14. září se tato stanice, která byla neodmyslitelně spjata s východočeským rozhlasovým éterem již od 90. let, promění na Hitrádio Černá Hora. Dnes o tom informovala skupina Media Bohemia, která je jejím vlastníkem. Nad původní značkou se začalo pomyslně smrákat přesně před dvěma lety, kdy nový majitel koupil částečně podíl původního vlastníka a později převzal všech 100 % akcií.

„Rebranding takto silně zavedené značky byl jedním z nejtěžších, které jsme v posledních letech připravovali. Velmi jsme zvažovali, kam až můžeme se změnami zajít tak, aby Hitrádio Černá Hora ze změn vyšlo jako silnější, atraktivnější stanice.“ uvedl Jan Neuman, programový ředitel Media Bohemia. „Věřím, že Hitrádio Černá Hora si udrží své stávající posluchače, ale nově získá na atraktivitě i pro další posluchače ve východních Čechách.“ doplnil Neuman.

„Zatímco síť Hitrádií používá již třetím rokem hlas Jana Maxiána, Hitrádio Černá Hora si ponechává jako staniční hlas Mariána Balatu. Hitrádiu Černá Hora zůstane i vlastní slogan „Víc muziky“, kterým se bude lišit od ostatních Hitrádií.“ komentovala změnu Markéta Rachmanová, programová ředitelka Hitrádií. Stanice přebírá vizuální styl celé sítě. Černá Hora už nebude černožluté rádio, ale přidá se k ostatním Hitrádiím. Provozovatel uvádí, že posluchači přijali motiv srdce s velkým nadšením, a proto je vnímán jako důležitá součást marketingové komunikace značky.

Ukázka reklamní kampaně pro Hitrádio Černá Hora
Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související