Rádio Junior musí nabídnout dětem moderní obsah, který je bude bavit, říká jeho šéfredaktor
Rozhlasové vysílání musí být pro děti atraktivní a hlavně moderně pojaté, aby bylo schopno konkurovat platformám, které dnes nejmladší posluchači sledují. V rozhovoru pro Týdeník Rozhlas to uvedl šéfredaktor Rádia Junior Adam Kebrt.
„Svou koncepci vedení Rádia Junior jsem rozdělil na čtyři pilíře a jedním z nich bylo více začlenit youtubery, sportovce, herce či zpěváky, které dnes děti sledují na sociálních sítích, do vysílání stanice,“ uvedl pro Týdeník Rozhlas Kebrt a dodal, že další splněnou metou by bylo nové, moderní studio. To stávající totiž nevyhovuje aktuální grafické koncepci. Zároveň by bylo možné toto vysílání napojit na sociální sítě.
„A když už zmiňuji sociální sítě, i tady máme nové možnosti, kam směřovat. Příkladem je vybudování nových profilů na sítích, které děti sledují. Pomyslným čtvrtým pilířem, bez kterého to v 21. století nejde, je reklama. Zkrátka chci, aby děti věděly, že mají svou vlastní stanici, která je bude bavit a půjde s dobou,“ dodal Adam Kebrt. Stávajícího maskota Ušouna Rušouna plánuje šéfredaktor stanice ponechat a navázat na práci svých předchůdců.
Související
-
Šéfredaktorem Rádia Junior bude Adam Kebrt
Novým šéfredaktorem stanice Českého rozhlasu pro děti, Rádia Junior, byl jmenován Adam Kebrt.
-
Rádio Junior představuje novou vizuální identitu
Rádio Junior, stanice Českého rozhlasu pro děti, mění vizuální identitu. Ta má za cíl oslovit školáky ve věku 8-12 let, pro něž je vysílání Rádia Junior primárně určeno.
-
Rádio Junior slaví osmé narozeniny, těšte se na nové pořady
Rádio Junior slaví v těchto dnech své osmé narozeniny. Stanici, kterou může poslouchat 95 procent populace díky digitálnímu vysílání DAB+, má připravené programové novinky.