Radiožurnál Sport si drží nejvyšší oblibu mezi digitálními stanicemi
Čistě digitální stanice Českého rozhlasu Radiožurnál Sport si udržela nejvyšší oblibu mezi neanalogově šířenými programy. V týdenních datech dosáhl 38 tisíc a v denních datech 24 tisíc posluchačů. V praxi to znamená, že stanice dosáhla prakticky naprosto totožného výsledku jako při minulém měření. Aktuální data se týkají III. a IV. kvartálu loňského roku.
Čtěte také
Aktuální výsledky hlavního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 3. a 4. čtvrtletí 2022 ukazují posílení pozic Českého rozhlasu na rádiovém trhu. Podíl Českého rozhlasu na poslechovosti se opět zvýšil, a to na 27,3 %. Celkem poslouchá Český rozhlas 1 618 tisíc posluchačů denně a 2 717 tisíc posluchačů týdně. Nejoblíbenější, čistě digitální stanici je pak Radiožurnál Sport s 38 tisíci týdenními a 24 tisíci denními posluchači.
„Výsledky poslechovosti dokládají silné postavení Českého rozhlasu na rádiovém trhu, které je pro nás tím nejlepším dárkem k letošnímu stému výročí vzniku Českého rozhlasu,“ uvedl mimo jiné při příležitosti zveřejnění dnešních dat Radioprojektu generální ředitel Českého rozhlasu René Zavoral. Druhou nejoblíbenější digitální stanicí za Radiožurnálem Sport je v kategorii týdenních dat Radio Wave následované okruhem ČRo Jazz.
Týdenní data digitálních stanic Českého rozhlasu
- Radiožurnál Sport – 38 tisíc posluchačů
- Radio Wave – 35 tisíc posluchačů
- ČRo Jazz – 17 tisíc posluchačů
- ČRo D-dur – 15 tisíc posluchačů
- Rádio Junior – 14 tisíc posluchačů
- ČRo Pohoda – 14 tisíc posluchačů
- Rádio Praha – 9 tisíc posluchačů
V seznamu ještě figuruje i Rádio Praha, které vysílá v FM pásmu oficiálně až od ledna letošního roku.
Související
-
Český rozhlas nabídne olympijské hry až do roku 2032, pokryje je i Radiožurnál Sport
Český rozhlas je jediným rádiem v Česku, které získalo vysílací práva na olympijské hry pro období 2026-2032.
-
Radiožurnál Sport láká na své vysílání novou podcastovou sérií Příběhy sportovců
Radiožurnál Sport připravil unikátní podcastovou sérii „Příběhy sportovců.“
-
YouTube spustil v televizorech s internetem sekci Sport, boduje tu i digitální Radiožurnál
Online video platforma YouTube přidala v rámci aktualizace svého rozhraní do tzv. smart televizorů velmi očekávanou kategorii Sport.