Šéf Discovery nevyloučil spuštění vlastního „Netflixu“, atraktivní obsah přinesly akvizice

24. srpen 2018
Z vysílání lifestylového kanálu Travel Channel

Podobným streamingovým službám by zábavní mediální gigant konkurovat zejména dokumentárním obsahem a nižší cenou, která by se pohybovala mezi šesti až osmi dolary.

David Zaslav, generální ředitel společnosti Discovery Communications, nevyloučil, že by zábavní mediální gigant mohl do budoucna spustit podobnou službu, jako je například Netflix, případně Amazon Prime Video nebo HBO GO. Obsah takové platformy by byl ale složen výhradně z formátu, které produkuje sama společnost Discovery prostřednictvím svých placených stanic. Zaslav svou představu prezentoval na setkání s novináři, které se konalo v rámci turné Americké asociace televizních kritiků. Citoval z něho mimo jiné portál Variety.

Společnost Discovery se stala gigantem v oblasti placené televize a je tedy třeba hledat další distribuční kanály, jak k cílovému divákovi dostat produkovaný obsah. Firma v uplynulých letech přezvala pod svou hlavičku Eurosport a za Scripps Networks, která vlastnila například programy jako Food Network nebo Fine Living, zaplatila téměř 15 miliard dolarů, v přepočtu tedy více než 330 miliard korun. Média je podle Zaslava nutné dnes vnímat ze dvou stran – jako distributory klasického obsahu a také jako klíčové on-line hráče. Kromě videa na vyžádání by taková služba mohla nabídnout právě i vysílání placených stanic přes internet.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související