Společnost Discovery spustí ve střední a východní Evropě placený lifestylový kanál HGTV

10. leden 2020

Název stanice je zkratkou pro dům a zahradu. Náplní HGTV je zkrášlování domácnosti, renovace a další činnosti. V tiskové zprávě se hovoří o expanzi do celkem jedenácti zemí v našem regionu a také Itálii, kde bude tato stanice dostupná dokonce jako volně šířená.

Společnost Discovery spustí v následujících týdnech a měsících v jedenácti zemích střední a východní Evropy placený lifestylový kanál HGTV. Půjde mimo jiné o státy, jako je Rumunsko, Maďarsko nebo Srbsko. Vlastník populárních dokumentárních kanálů a panevropské televize Eurosport se v tiskové zprávě vyloženě nezmiňuje o České republice nebo Slovensku, takže v tomto směru není možné jednoznačně odpovědět. Do našeho regionu se však má stanice dostat ještě v prvním kvartálu 2020.

Stanice HGTV je zaměřená na renovaci, zkrášlování, zahradu a další prvky domácnosti. HGTV je de facto zkratkou pro domov (home) a zahradu (garden). Stanice už funguje v sousedním Německu nebo Jihoafrické republice, od února bude dostupná v Itálii jako volně šířená televize. Cílovou skupinou jsou zejména ženy ve věku 25 až 54 let. „Je skvělé, že spouštíme HGTV v Itálii a střední Evropě včetně zemí, jako je Rumunsko, Maďarsko nebo Srbsko,“ uvedla Kasia Kieli, prezidentka a generální ředitelka Discovery EMEA .

autor: lukpo
Spustit audio

Související