Společnost Dolby představila nové logo, je neodmyslitelně spjata s filmovou zábavou

Značka je prakticky pro všechny diváky ztělesněním opravdového filmového zážitku. Mohou se s ním setkat návštěvníci kinosálů, případně fajnšmekři ve svých domácnostech, kteří používají některý z audio nebo video komponentů.

Americká společnost Dolby představila v polovině května novou verzi svého loga. Všiml si toho portál Brand New, který se právě tomuto segmentu marketingové a PR komunikace věnuje. Nové logo vypouští dvě písmena D do prostoru a ponechává jejich umístění proti sobě. Pro označení Dolby byl zvolen jiný, modernější font. Portál Brand New nicméně konstatuje, že i když nový identifikátor působí moderně, v případě americké firmy bylo předchozí logo lepší – působilo techničtějším a chladnějším dojmem.

Značka Dolby je prakticky pro všechny diváky ztělesněním opravdového filmového zážitku. Mohou se s ním setkat návštěvníci kinosálů (například Dolby Atmos), případně fajnšmekři ve svých domácnostech, kteří používají některý z audio nebo video komponentů. Nejznámější je bez pochyby prostorový zvuk Dolby Digital 5.1, kterým je vybavena většina domácích kin. V obrazové oblasti je možné se setkat u moderních televizorů s formátem Dolby Vision, konkurentem HDR – vysokého dynamického rozsahu.

Spustit audio
autor: lukpo

Související