Streamingová služba Spotify uvedla novou verzi úvodní obrazovky pro chytré televizory
Aplikace sází zejména na grafické prvky a uživatele zatěžuje pouze minimum textu. Nová podoba menu se přiblížila v prostředí chytrých televizorů tomu, které využívá mimo jiné konkurenční YouTube.
Hudební streamingová služba Spotify si připravila překvapení pro své zákazníky, kteří její obsah konzumují prostřednictvím televizní obrazovky. Na konci tohoto týdne byla spuštěna nová verze úvodní obrazovky, která je určena pro zobrazovače připojené k internetu. Redakce portálu Digitální rádio zaznamenala její přítomnost v LG OLED televizoru z roku 2019, na streamingové platformě Apple TV naopak byla domovská obrazovka nadále prozatím v původní podobě.
V čem se úvodní obrazovka změnila? Novinky jsou patrné hned na první pohled. Původně horizontálně orientované menu má nyní podobu vertikální, názvy jednotlivých položek byly zachované. Stejný způsob zpracování položek používá například i aplikace YouTube, byť je jejich počet větší. Uživatel vidí na domovské stránce více náhledů a daný interpret se navíc promítá i do pozadí aplikace. Uživatel není zahrnován zbytečným množstvím informacím, sází se na vizuální stránku.
Související
-
YouTube Music přichází s personalizovanými playlisty, konkuruje Spotify
Jedná se konkrétně o Discover Mix, New Release Mix a Your Mix.
-
Netflix natočí dokumentární sérii o streamingové službě Spotify
Streamingová služba přinesla revoluci v poslechu hudby, když umožnila zájemcům její legální poslech, navíc v základní verzi bezplatně.
-
Pořady Českého rozhlasu už si přehrajete v Apple TV také díky podpoře Spotify
Český rozhlas je se svými pořady k dispozici na řadě platforem a on-line konzumaci obsahu považuje za důležitou součást své distribuční strategie.