Televize Prima evidovala v prvním pololetí rapidní nárůst zájmu inzerentů o platformu HbbTV
„V prvním pololetí zaznamenala skupina Prima 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV,“ upozornila mluvčí Gabriela Semová. Mezi inzerenty je největší zájem o formát, kdy se reklama stane přímo součástí virtuálního červeného tlačítka.
Společnost FTV Prima, která je provozovatelem stejnojmenných volně šířených televizních stanic, zaznamenala v první polovině výrazný rostoucí zájem inzerentů o platformu HbbTV, tedy takzvané hybridní širokopásmové vysílání. Technologie umožňuje televizorům a set-top boxům připojeným k internetu zobrazovat a přinášet divákům doplňkové služby. Výraznější průnik reklamy na tuto platformu se tak dal dříve, případně později očekávat.
„V prvním pololetí zaznamenala skupina Prima 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV. Inzerenti ve svých kampaních využívají všechny dostupné reklamní formáty, které hybridní televize poskytuje,“ uvedla tisková mluvčí FTV Prima Gabriela Semová. Podle ní se objevují nejen noví inzerenti, ale firmy se i k tomuto typu reklamy vracejí. Zadavatelé mají zájem zejména o takzvaný switch-in, tedy implementaci reklamy přímo v rámci virtuálního tlačítka.
Související
-
Televize Prima sází v létě v hybridním vysílání HbbTV na děti a milovníky kriminálek
Pro Primu je videotéka nejdůležitější součástí jejího hybridního vysílání. V rámci všech svých kanálů láká prostřednictvím virtuálního červeného tlačítka na tituly.
-
Mediální skupina Prima připravila na svých programech drobné změny v HbbTV
Změny se konkrétně týkají podoby virtuálního červeného tlačítka a aplikace s předpovědí počasí.