Televize Prima evidovala v prvním pololetí rapidní nárůst zájmu inzerentů o platformu HbbTV

O2TV Sport v hybridním vysílání FTV Prima

„V prvním pololetí zaznamenala skupina Prima 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV,“ upozornila mluvčí Gabriela Semová. Mezi inzerenty je největší zájem o formát, kdy se reklama stane přímo součástí virtuálního červeného tlačítka.

Společnost FTV Prima, která je provozovatelem stejnojmenných volně šířených televizních stanic, zaznamenala v první polovině výrazný rostoucí zájem inzerentů o platformu HbbTV, tedy takzvané hybridní širokopásmové vysílání. Technologie umožňuje televizorům a set-top boxům připojeným k internetu zobrazovat a přinášet divákům doplňkové služby. Výraznější průnik reklamy na tuto platformu se tak dal dříve, případně později očekávat.

„V prvním pololetí zaznamenala skupina Prima 340% meziroční nárůst realizovaných kampaní v HbbTV. Inzerenti ve svých kampaních využívají všechny dostupné reklamní formáty, které hybridní televize poskytuje,“ uvedla tisková mluvčí FTV Prima Gabriela Semová. Podle ní se objevují nejen noví inzerenti, ale firmy se i k tomuto typu reklamy vracejí. Zadavatelé mají zájem zejména o takzvaný switch-in, tedy implementaci reklamy přímo v rámci virtuálního tlačítka.

HbbTV Switch-in na kanálech FTV Prima
Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související