Virtuálnímu červenému tlačítku HbbTV věří i globální hráči Amazon a Discovery

26. srpen 2021

Asociace HbbTV, která je globální iniciativou a zaměřuje se mimo jiné i na nasazování nových řešení pro tzv. virtuální červený bod, posílila o tři nové členy. Za zmínku stojí zejména Amazon a Discovery, které doplňuje společnost Tele System Digital.

Všechny tři zmíněné firmy se k vývoji nových technologických řešení HbbTV Asociace přidaly začátkem letošního roku, kdy počet členů dosáhl téměř osmi desítek. Mezi zúčastněnými subjekty lze najít firmy z oblasti vysílacího i širokopásmového průmyslu. Pro Discovery může být například zajímavé vstupovat se svým obsahem na nové platformy, Amazon je pro změnu v tomto směru chápán jako technologická firma.

„Je nám ctí a potěšením, že získáváme důvěru a podporu Amazon Fire TV, Discovery a TELE System Digital, což odráží rostoucí význam HbbTV pro přední hráče na trhu v globálním měřítku," konstatoval Vincent Grivet, předseda asociace HbbTV, a doplnil: „Otevřený standard umožňuje pokročilé televizní služby a skvělé zážitky ze sledování na televizorech, ať už je obsah přijímán prostřednictvím vysílacích nebo širokopásmových sítí."

autor: lukpo
Spustit audio

Související