Antenne Bayern Group potvrzuje svou silnou pozici, vyšla ji sázka i na novou Antenne NRW
Antenne Bayern Group opět potvrdila silnou pozici na německém trhu a připsala si výrazný růst napříč klíčovými značkami, které se v aktuální vlně Mediální analýzy 2025 Audio II zařadily mezi vítěze v rámci pro reklamní trh atraktivních cílových skupin. Audio značky skupiny dosahují 1,187 milionu posluchačů za hodinu v pracovní den, což je meziroční nárůst o 106 tisíc posluchačů.
Čtěte také
Valerie Weberová, předsedkyně vedení mediální skupiny, uvedla, že se týmu podařilo otočit trend a posluchači v Bavorsku mají v této době opět chuť na „divočejší rádio“. Uvedla, že k výsledkům přispěl odvážný hudební mix z více dekád, zpravodajství s tématy mimo hlavní proud a větší interakce s komunitou. Zmínka navazuje na prokázaný růst hodinové i denní poslechovosti napříč stanicemi skupiny. Vyjádření doplňuje celkový kontext dosažené změny trendu v rámci Mediální analýzy 2025 Audio II, tamní obdoby Radioprojektu.
Rock Antenne dosáhla nového rekordu s 394 tisíci posluchači v hodině ve všedních dnech, což její ředitel Guy Fränkel komentoval jako důkaz trendu rocku v německém rádiu. Zdůraznil škálovatelnou značku s národním i regionálním dosahem, která se přibližuje rockovým fanouškům po celé zemi. Poděkoval všem kolegům v rámci skupiny za úspěšný výsledek a konstatoval, že společné kroky vedou k pozitivnímu vývoji. Tato čísla zároveň korespondují s celkovým růstem skupiny.
Čtěte také
Oldie Antenne jako nejmladší audio značka skupiny výrazně navýšila dosah a aktuálně dosahuje ve všedních dnech v průměru 72 tisíc posluchačů za hodinu. Valerie Weberová současně vyzdvihla tým stanice Antenne NRW, která jako nejsilnější program na DAB+ v Severním Porýní-Vestfálsku ještě posílila svůj výkon. Tyto dílčí výsledky doplňují potvrzení o změně trendu směrem k růstu v rámci celé Antenne Bayern Group.
