Antenne Bayern Group sází na multikanálovou strategii, cítí turbulence na trhu
„Celý rozhlasový a audio trh je stále ve stavu otřesů. Posluchači mají stále více digitálních možností, ať už přes DAB+ nebo online audio. Na tomto pozadí se my, rozhlasové stanice, musíme stát vydavateli široké škály lineárních i nelineárních nabídek,“ vysvětluje Felix Kovac, generální ředitel Antenne Bayern Group.
Součástí mediální skupiny jsou kromě zaběhnutých značek Antenne Bayern a Rock Antenne i nováčci v podobě Oldie Antenne, Antenne NRW a NRW1. V rámci aktuální Mediální analýzy Audio 2023 udržují zaběhnuté značky vysokou poslechovost v rámci hodinového dosahu. Poslech některé ze stanic Antenne Bayern Group deklarovalo za poslední měsíc více než 13,5 milionu lidí.
„Skutečnost, že v rámci tržního podílu ztrácíme hodinový dosah, ale zároveň stabilizujeme či zvyšujeme náš celkový dosah téměř ve všech ostatních hodnotách, je nutné vnímat v kontextu celkově klesající délky poslechu. Rozmanitost nabídky audia a médií neustále roste; (…) Spoléháme se proto na strategii více značek v rámci naší transformace z rádií na audio vydavatele v celém německy mluvícím regionu,“ uvedl Kovac.
Související
-
Rozhlasová stanice Oldie Antenne oznámila rozsáhlou expanzi
Kromě Saska, kde je rozhlasová stanice Oldie Antenne k dispozici prostřednictvím nové digitální sítě Sachsen K12A, bude Antenne Bayern Group expandoval i do dalších regionů
-
Antenne Bayern si vedle DAB+ vysílačů ponechá i svou FM síť
Nejen na platformě DAB+, ale i prostřednictvím VKV/FM vysílačů bude možné naladit i nadále nejoblíbenější komerční program v sousedním Bavorsku.
-
Rock Antenne poslouchá v Rakousku přes padesát tisíc lidí
54 tisíc posluchačů ladí u našich jižních sousedů denně rozhlasovou stanici Rock Antenne.