Antenne Bayern Group sází na multikanálovou strategii, cítí turbulence na trhu

10. květen 2023

„Celý rozhlasový a audio trh je stále ve stavu otřesů. Posluchači mají stále více digitálních možností, ať už přes DAB+ nebo online audio. Na tomto pozadí se my, rozhlasové stanice, musíme stát vydavateli široké škály lineárních i nelineárních nabídek,“ vysvětluje Felix Kovac, generální ředitel Antenne Bayern Group.

Součástí mediální skupiny jsou kromě zaběhnutých značek Antenne Bayern a Rock Antenne i nováčci v podobě Oldie Antenne, Antenne NRW a NRW1. V rámci aktuální Mediální analýzy Audio 2023 udržují zaběhnuté značky vysokou poslechovost v rámci hodinového dosahu. Poslech některé ze stanic Antenne Bayern Group deklarovalo za poslední měsíc více než 13,5 milionu lidí.

„Skutečnost, že v rámci tržního podílu ztrácíme hodinový dosah, ale zároveň stabilizujeme či zvyšujeme náš celkový dosah téměř ve všech ostatních hodnotách, je nutné vnímat v kontextu celkově klesající délky poslechu. Rozmanitost nabídky audia a médií neustále roste; (…) Spoléháme se proto na strategii více značek v rámci naší transformace z rádií na audio vydavatele v celém německy mluvícím regionu,“ uvedl Kovac.

autor: lukpo
Spustit audio

Související