Blýská se na lepší časy? Netflix shání marketingové manažery se znalostí češtiny

10. červenec 2018

Lokalizace služby je jedinou logickou volbou, pokud chce její provozovatel výrazněji uspět na lokálním trhu a konkurovat tak například prémiové platformě HBO GO.

Americký videoportál Netflix, který před dvěma lety globálně expandoval a oficiálně ho tak bylo možné objednat i na našem trhu, shání dvě manažerské pozice, v níž figuruje nutnost znalosti českého jazyka. Na sociální síti Facebook na tuto skutečnost upozornil neoficiální profil Netflix CZ. Pozice jsou označené jako Senior Marketing Manager (region Střední a Východní Evropa - CEE) a Digital Producer (stejná oblast).

Krok Netflixu je zcela logický. Český předplatitel se sice může spolehnout na skutečnost, že dlouhodobě jsou u řady filmů a seriálů zařazovány lokální titulky, nicméně to nejdůležitější – lokalizace samotné služby – zde stále chybí. Pokud bude chtít Netflix výrazněji konkurovat zejména platformě HBO GO, nic jiného než výraznější průnik na náš trh mu zbývat nebude. Kromě češtiny může zájemce o novou pozici komunikovat také v rumunštině nebo maďarštině.

A co bude povinností člověka v pozici Senior Marketing Managera? Bude se starat zejména o komunikaci značky v regionu Střední a Východní Evropa, pracovat s originálními tituly služby tak, aby byly pro místního diváka relevantní, podílet se na komunikaci značky ve spolupráci s agenturami a interními týmy Netflixu nebo přizpůsobovat globální kampaně pro místní trh. Inzerát mimo jiné požaduje manažerské zkušenosti z oboru v regionu CEE, kreativní myšlení, vynikající komunikační schopnosti nebo schopnost plánovat velké marketingové kampaně.

autor: lukpo
Spustit audio

Související