Český National Geographic HD nabízí reklamy každou čtvrt hodinu, ale i řadu premiér
Původní panevropská verze se v uvádění premiér opožďovala i o několik měsíců a obsahovala také neaktuální grafický kabát stanice. Diváci mohli občas narazit i na grafické omezení věkové přístupnosti.
Dokumentární stanice National Geographic HD je od začátku října k dispozici na českém a slovenském trhu v lokalizované podobě. Jde o plánovaný krok, který již několik týdnů dopředu avizovalo tuzemské zastoupení stanice, společnost Channels. Ukončení mezinárodní verze a spuštění lokální mutace pochopitelně přináší s sebou několik novinek, které lze hodnotit jak kladně, tak i negativně. Pro portál Digitální rádio je vyjmenoval dlouholetý spolupracovník Lukáš Jaro.
Spolu se sjednocením SD a HD verze oblíbeného dokumentárního kanálu se mutace ve vysokém rozlišení dočkala také lokalizovaných reklamních bloků. Ty se ve vysílání objevují přibližně každých deset až patnáct minut. Na druhou stranu získá divák s česko-slovenskou verzí stanice nejen plnou lokalizaci, ale i větší množství premiér. Jaro upozornil, že původní panevropská verze se v jejich uvádění opožďovala i o několik měsíců a obsahovala také neaktuální grafický kabát stanice.
Některé dokumenty obsahovaly i označení věkové přístupnosti. Lokální verze se v minulosti dočkalo už Maďarsko i Rumunsko.
Související
-
Dokumentární stanice National Geographic HD se dočká česko-slovenské verze
Tematická televize představuje svět vědy, dobrodružství a průzkumů. Přináší špičkové dokumenty, dechberoucí příběhy.
-
Dokumentární kanál Nat Geo Wild od února pod hlavičkou National Geographic
Proměna, která souvisí s projektem Měsíc velkých koček, bude podpořena největší kampaní v historii české verze National Geographic.