Český rozhlas rozjel masivní propagaci DAB+ na řadě platforem

Kampaň ukazuje rozdíl mezi starým a novým rozhlasovým přijímačem s DAB+

Veřejnoprávní instituce zapojila on-line média i venkovní plochy. Stranou nezůstávají ani časopisy nebo noviny.

Nejen na sociálních sítích, ale i v řadě dalších médií propaguje Český rozhlas vysílání DAB+, tedy technologii, která umožní veřejnoprávní médium dopravit k posluchačům všechny celoplošné a digitální stanice pozemní cestou. Do aktuálně probíhající kampaně můžeme započítat outdoor (venkovní prostory), on-line (bannery na vybraných webech) a print (tiskoviny). Centrálním bodem kampaně zůstává nadále web Doba DABová, který je de facto vstupním portálem do problematiky technologie DAB+.

V rámci outdoorové kampaně se mohou návštěvníci setkat s takzvanými Double Bigboady, tedy obřími reklamními plochami umístěnými například podél silnic. K vidění jsou například v Praze a Brně. Na stejném úseku se pohybují také autobusy RegioJet, které o možnosti naladění digitálního vysílání DAB+ také informují. K rozšíření pokrytí touto technologií na Vysočinu, kdy bude zajištěn zároveň bezproblémový poslech na dálnici D1, dojde již v nejbližších dnech. Český rozhlas tento termín oznámí v příštím týdnu. 

Internetová kampaň probíhá například na zpravodajských portálech iDNES.cz a Lidovky.cz nebo webu Úschovna.cz. Český rozhlas pochopitelně neignoruje ani tištěná média, která již využil v první vlně kampaně. Novinek doznala propagace technologie DAB+ také na sociálních sítích. S novými animacemi se mohou uživatelé setkat na Facebooku, zapojen je také Instagram. Český rozhlas nepodceňuje v oblasti sociálních sítí ani Twitter, případně LinkedIn. Spuštěna je též propagace na odběr newsletter portálu Digitální rádio.

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související