Český rozhlas spouští na regionálních stanicích soutěž Nalaďte se do pohody, výhrou budou digitální rádia DAB+
Soutěž o digitální rádia je další fází kampaně Českého rozhlasu s názvem Doba DABová. Posluchači se budou moci zapojit k projektu „Nalaďte se do pohody“ každý všední den ráno až do 26. února.
Každý všední den od 1. do 26. února v ranním vysílání v čase od osmi do devíti hodin odvysílají všechny regionální stanice Českého rozhlasu speciální soutěž „Nalaďte se do pohody“. Půjde o vstup s posluchačem, v rámci kterého moderátor pustí do vysílání krátkou ukázku (hudební nebo slovesnou) a po ní položí soutěžní otázku související s tímto zvukem a přidá tři možnosti odpovědi. Pokud posluchač odpoví správně, vyhrává přijímač pro DAB+.
Pokud první posluchač odpoví na otázku špatně, dostává šanci ještě druhý, přičemž pokud i ten otázku nezodpoví dobře, dané kolo soutěže končí bez výherce a pokračuje se v soutěži následující den stejným postupem. Soutěžní zvuk a na něj navazující otázka byly zvoleny záměrně, protože digitální vysílání DAB+ by mělo být i o čistším zvuku a je to jeden z benefitů. Aktuálně pokrývá signál multiplexu ČRo DAB+ již 95 procent populace.
Vysílací časy jednotlivých stanic:
8:10 – ČRo → Hradec Králové, Karlovy Vary, Olomouc, Ostrava, Pardubice, Vysočina
8:20 – ČRo → České Budějovice, Liberec, Region
8:40 – ČRo → Brno, Zlín
8:50 – ČRo → Plzeň, Sever
Související
-
Český rozhlas získal vysílací licenci pro olympijské hry 2022 a 2024, nabídne je i Radiožurnál Sport
Český rozhlas nabídne sportovní vysílání ze zimních olympijských her 2022 v Pekingu i letní olympiády 2024 v Paříži v plném rozsahu.
-
Český rozhlas v roce 2021 výrazně navýší náklady na digitální vysílání DAB+
Rada Českého rozhlasu ve středu schválila rozpočet ČRo na rok 2021. Rozpočet je sestaven jako vyrovnaný se shodným objemem nákladů a výnosů ve výši 2 313 milionů korun.
-
Český rozhlas podporuje digitální rádio DAB+ rozsáhlou kampaní
Český rozhlas odstartoval další vlnu kampaně informující o benefitech digitálního vysílání DAB+. Jde o pokračování komunikačního konceptu z roku 2018 s názvem „Doba DABová“