DAB+ kampaň v Itálii zacílila na mladé posluchače

31. březen 2021

Portál Digitalradio.it, který je oficiálním informačním on-line kanálem pro digitální rozhlasové vysílání v Itálii, referuje o nové kampani na podporu technologie na jihu Evropy. Použité vizuály ukazují na zacílení směrem k mladé generaci.

Aktuální kampaň cílí na tři kategorie – přítomnost digitálního tuneru DAB+ v nových automobilech, vysokou zvukovou kvalitu a bezpečnost technologie. Italové označují DAB+ za přirozený vývoj rozhlasového vysílání a v současné době ho může využívat již 84 % populace, uvádí Digitalradio.it. Žádná ze sítí nemá v tuto chvíli stoprocentní pokrytí populace nebo dokonce území. Nejlépe je na tom v tomto směru pochopitelně veřejnoprávní multiplex Rai.

Nová kampaň, jak již bylo uvedeno výše, cílí na mladou generaci. V rámci vizuálu jsou proto použitý mladé tváře a dynamický styl. Mladá generace sice využívá v hojné míře streamovací služby jako Spotify, Apple Music a další, nicméně právě technologie DAB+ by jim neměla být také cizí. V rámci digitálního vysílání je k dispozici řada žánrových stanic, které mohou nabídnout i aktuální hity z hitparád, black music a další. Řada vysílatelů se již v Itálii spoléhá na simulcast, tedy souběh DAB+ a FM.

autor: lukpo
Spustit audio

Související