Digitální rozhlas DAB+ potvrzuje silnou pozici sjednocením vizuální identity
Při komunikačních aktivitách bude nový symbol používán i v České republice. V rámci kampaně už se s ním mohli setkat čtenáři například v některých tiskovinách.
Organizace WorldDAB dnes oznámila, že logotyp digitálního rozhlasu po celém světě bude jednotný. Identifikátor DAB+, s nímž přišli původně Němci a využívá odstíny modré a zelené barvy, se bude používat nejen u našich západních sousedů, ale také ve Francii, Velké Británii, Itálii i řadě dalších zemí včetně našeho trhu. Český rozhlas využije novou vizuální identitu v rámci portálu dobadabova.cz, jehož spuštění lze očekávat v řadu několika týdnů.
Nový logotyp se stane zejména silným komunikačním prostředkem v oblasti marketingu a poslouží i jako jasný komunikační prostředek směrem k posluchači. Černobílé logo, které bylo využíváno více než deset let, se stává minulostí. S novým identifikátorem se mohou zájemci setkat již na několika trzích v řetězcích s elektronikou, při návštěvě automobilových prodejen, v offline i online komunikaci apod. Nové logo má symbolizovat pozici rádia v digitální éře a jeho silné postavení coby mediatypu.
„Nové označení DAB+ bylo neuvěřitelně dobře přijato a WorldDAB může nabídnout logo a sadu nástrojů, které zajistila, že technologie bude mít na celém světě jednotný vzhled. Pro nové trhy bude sada nástrojů pomáhat při spuštění DAB+ marketingu a pro zavedené trhy bude logo DAB+ dostupné všem, kteří jej chtějí použít. Doporučení společnosti WorldDAB spočívá v tom, že nové mezinárodní logo je přijato na co nejvíce trzích, a že by mělo nahradit předchozí černobílé logo,“ uvedla Jacqueline Bierhorst, viceprezidentka společnosti WorldDAB.
Související
-
Odborná veřejnost se seznámila s „novým“ logem DAB+, začíná...
Identifikátor se poprvé objevil před několika měsíci v Německu, kde značka uspěla a postupně bude přizpůsobena jednotlivým trhům. Využívat ji mohou průmyslové subje...
-
Německá ARD uvádí nové logo pro digitální rádio DAB+ a chystá...
Do celostátní kampaně budou zahrnuta všechna média – televize, rozhlas i tisk. Reklama na podporu propagace digitálního rádia se bude objevovat i v on-line prostoru.