Facebook spustil konkurenci pro YouTube, službu Watch implementuje i do chytrých televizí
Uživatel má mít na jednom místě oblíbený videoobsah a zároveň díky nové platformě objevovat videa, která doposud neznal. Do budoucna se zde plánuje i originální produkce.
Sociální síť Facebook spustila oficiálně včera v globálním měřítku svou videoslužbu Watch, která byla doposud dostupná pouze na území Spojených států. Nově ji tak mohou využívat i zájemci z České republiky a Slovenska. Facebook Watch na jednom místě přináší videa z odebíraných kanálů, doporučené videopříspěvky sledované přáteli nebo posty, které by se mohli uživatelům líbit na základě sledovaných profilů a stránek.
Oficiálně byla sice platforma spuštěna globálně včera, nicméně novinku zaznamenala naše redakce v mobilní aplikaci na operačním systému Android již v minulém týdnu, konkrétně 22. srpna, kde nahradila ikonu „tržiště“. Kromě toho je platforma Facebook Watch dostupná pochopitelně i pro majitele telefonů s iOS a k dispozici bude i v rámci vybraných televizních produktů, mimo jiné pro Apple TV, Samsung Smart TV, Android TV nebo Xbox One.
Co bude charakterizovat Facebook Watch? V první řadě by mělo jít o prostor, kde budou uživatelé objevovat zcela nová videa, a to jak z oblasti zábavy, sportu, tak i zpravodajství. Facebook chce z platformy Watch udělat místo, kde budou moci být fanoušci v kontaktu s oblíbenými tvůrci a distributory obsahu. Sociální síť využije tento prostor také jako místo pro zobrazení odložených videí na později. Do budoucna se zde má objevit i originální obsah Facebooku.
Související
-
Český rozhlas D-dur má oficiální skupinu na Facebooku,...
Stanice je určena pro "vážné zájemce o vážnou hudbu", i pro ty, kteří potřebují klasickou hudbu jako příjemného společníka k práci a odpočinku.
-
Český rozhlas Jazz na Facebooku dosáhl významného milníku
Rozhlasovou stanici mohou zájemci najít primárně v multiplexu ČRo DAB+ z vysílače Praha – Žižkov na kanálu 12C, dostupná je také na internetu.
-
Facebook pracuje na tom, jak vstoupit do klasických televizorů
Již v minulosti podnikla původně pouze americká sociální síť kroky k tomu, aby výrazně posílila video obsah na svojí platformě.