Facebook spustil konkurenci pro YouTube, službu Watch implementuje i do chytrých televizí

30. srpen 2018

Uživatel má mít na jednom místě oblíbený videoobsah a zároveň díky nové platformě objevovat videa, která doposud neznal. Do budoucna se zde plánuje i originální produkce.

Sociální síť Facebook spustila oficiálně včera v globálním měřítku svou videoslužbu Watch, která byla doposud dostupná pouze na území Spojených států. Nově ji tak mohou využívat i zájemci z České republiky a Slovenska. Facebook Watch na jednom místě přináší videa z odebíraných kanálů, doporučené videopříspěvky sledované přáteli nebo posty, které by se mohli uživatelům líbit na základě sledovaných profilů a stránek.

Oficiálně byla sice platforma spuštěna globálně včera, nicméně novinku zaznamenala naše redakce v mobilní aplikaci na operačním systému Android již v minulém týdnu, konkrétně 22. srpna, kde nahradila ikonu „tržiště“. Kromě toho je platforma Facebook Watch dostupná pochopitelně i pro majitele telefonů s iOS a k dispozici bude i v rámci vybraných televizních produktů, mimo jiné pro Apple TV, Samsung Smart TV, Android TV nebo Xbox One.

Co bude charakterizovat Facebook Watch? V první řadě by mělo jít o prostor, kde budou uživatelé objevovat zcela nová videa, a to jak z oblasti zábavy, sportu, tak i zpravodajství. Facebook chce z platformy Watch udělat místo, kde budou moci být fanoušci v kontaktu s oblíbenými tvůrci a distributory obsahu. Sociální síť využije tento prostor také jako místo pro zobrazení odložených videí na později. Do budoucna se zde má objevit i originální obsah Facebooku.

autor: lukpo
Spustit audio

Související