Hudební televize MTV 90s má nové logo, vrátila se k původní značce z devadesátých let
Tematická televize MTV 90s, která ve svém vysílání přináší výhradně hudbu devadesátých let 20. století nepřerušovanou reklamou, změnila grafiku svého staničního loga. K proměně dochází téměř přesně po dvou letech. MTV 90s odstartovala v říjnu 2020, kdy nahradila dosavadní značku MTV Rocks. Ke změně loga došlo ve čtvrtek 1. září.
Nově nasazený identifikátor stanice lépe vystihuje náladu a pocity, které se snaží MTV 90s ke svým divákům vyzařovat. Dá se předpokládat, že k vysílání tohoto programu si najdou cestu zejména diváci, které hudba devadesátých let 20. století formovala. Právě toto publikum si tak jistě vzpomene na podobu loga, jakou MTV jako tehdy jediná hudební televize s touto značkou měla. Identifikátory těchto dalších hudebních TV se nezměnily.
Současné logo lépe koresponduje s grafikou, kterou již stanice nasadila se svým startem v říjnu 2020. Identifikátor používaný do srpna 2022 působil ve srovnání s obalem stanice poměrně nesourodě, nicméně došlo k návratu původního označení MTV coby „hudební televize“, tedy Music Television. Dnes je hlavní kanál pod touto značkou vnímaný spíše jako lifestylové televize plná reality show cílící zejména na současnou mladou generaci diváků.
Související
-
Hudební stanice VH1 Classic a MTV Rocks skončily, od dnešního dne je nahradily MTV 80s a MTV 90s
Dvě dosavadní existující značky MTV budou nově cílit na konkrétní dekády minulého století, konkrétně osmdesátá a devadesátá léta.
-
Stanice MTV 80s a MTV 90s vzniknou na základě vkusu a požadavků diváků
Tematické kanály budou mít vlastní grafický design včetně logotypů. Stanice budou nově vysílat v širokoúhlém formátu 16:9.
-
Hudební kanály MTV a VH1 čeká proměna, vznikne MTV 80s a MTV 90s
Změny se dotknou od 5. října tematických stanic MTV Rocks a VH1 Classic. Druhý zmiňovaný program doposud vysílá v původním obrazovém formátu 4:3.