Insight TV chce být jedničkou pro mileniály a Generaci Z, v Česku ji nabízí jediný operátor

3. červen 2022

Tematická televize Insight TV, která vytváří obsah výhradně pro mladé lidi, kteří dosáhli dospělosti okolo roku 2000 nebo se naopak teprve v tomto období narodili, zhodnotila rok 2021 jako nejúspěšnější ve své historii. Firma informovala, že jmenovala klíčového manažera, který ji má pomocí v dalším úspěchu a posiluje i nadále svůj tým.

„Jsme nadšeni naším úspěchem v roce 2021 a hrdí na odhodlání našeho týmu během komplikovaného roku,“ uvedl v tiskové zprávě mimo jiné ředitel firemní kultury Insight TV Graeme Stanley a doplnil: „Jako organizace zavádíme klíčové aktivity k posílení našeho poslání být předním světovým poskytovatelem prémiového obsahu bez skriptů zaměřeným na mileniály a Generaci Z.“ Cílem je mimo jiné vytipování produkce nových pořadů.

Přímo v České republice se Insight TV spojila pro distribuci se společností Vodafone, která je jediným operátorem šířícím tuto stanici. U vybraných pořadů nabízí lokalizaci formou českých titulků. Program je k dispozici ve 4K rozlišení s vysokým dynamickým rozsahem HDR. Insight TV je pak dále možné sledovat prostřednictvím aplikace pro některé operační systémy. Stanice je k dispozici ve více než 120 platformách v 53 zemích světa a 12 jazycích.

autor: lukpo
Spustit audio

Související