Itálie má za sebou další informační kampaň k DAB+, zapojilo se přes 200 vysílatelů
Kampaň cílila na poslech v automobilu i domácnosti. Cílem bylo posluchače upozornit na bohatší programovou nabídku i výhody, které digitální rádio přináší.
Itálie připravila v srpnu další velkou informační kampaň sloužící k propagaci digitálního rádia DAB+. Podle oficiálního portálu Digitalradio.it se do ní zapojilo více než dvě stě místních vysílatelů, nejen rozhlasových stanic. Kampaň byla rozdělena do čtyř fází. V první bylo cílem upozornit posluchače, že je čas na změnu. Druhá cílila na změnu a upozorňovala řidiče, že DAB+ tunery budou brzy běžnou součástí všech nových vozů.
Informační kampaň myslela také na poslech v domácnosti. Posledním prvkem byla letní tématika, která byla využita při příležitosti dovolených a skutečnosti, že kampaň probíhala právě v měsíci srpnu. Díky digitálnímu rádiu DAB+ je možné v pokrytých oblastech přijímat až téměř pět desítek programů různých žánrů včetně 28 čistě digitálních stanic. Od 1. ledna 2020 je možné v Itálii prodávat rozhlasové přijímače pouze s oběma tunery – VKV i DAB+.
Související
-
Radio Italia Trend: nová stanice zaměřená na aktuální trendy v italské hudbě
Stanice je součástí multiplexu EuroDAB Italia a je jí vyhrazen datový tok 48 kbps při kódování HE-AAC, verze 1.
-
Agentura GfK potvrzuje rostoucí povědomí a zájem o DAB+ v Itálii
V současné době je možné na celostátní/národní úrovni naladit necelých pět desítek rozhlasových stanic, z nichž osmadvacet, tedy více než polovina, je výhradně digitálních.
-
Zpravodajská stanice BBC World Service začala vysílat v Itálii prostřednictvím DAB+
Technologie umožní britské stanici snadno a rychle rozsáhlé pokrytí jihoevropské země.