Kabelový operátor UPC získal ke konci roku téměř patnáct tisíc nových klientů

28. únor 2019

Aktuální výsledky hospodaření Liberty Global přinášejí opět výhradně dobré zprávy, a to včetně poklesu klientů se základní nabídkou videoslužeb.

Největší kabelový operátor v Česku, společnost UPC Česká republika, navýšil ve IV. kvartálu loňského roku opět svou zákaznickou základnu, a to o 14.800 klientů. Vyplývá to z dnes zveřejněných výsledků firmy Liberty Global, která operátora vlastní. V současné době využívá služeb operátora 1,239 milionu domácností. Firma UPC připojila ve IV. kvartálu do své sítě 5.300 nových domácností a jejich celkový počet tak stoupl na hodnotu 1,549 milionu.

Pro kabelového operátora jsou aktuální výsledky Liberty Global uspokojivé. Jeho videoslužeb aktuálně využívá přes 539 tisíc domácností, což je nárůst o více než dva a půl tisíce. Výrazná většina klientů si navíc platí rozšířenou nabídku – 369 tisíc domácností (nárůst o 5.000). UPC klesla v jediné kategorii, a to u zákazníků s nabídkou základních videoslužeb, a to o 2.300 na hodnotu cca. 170 tisíc. Pro kabelovou firmu je toto zjištění dobrou zprávou, protože to v reálu znamená přesun klientů k vyšším balíčkům. Úbytek zákazníků byl tady navíc vyšší než v předchozím období. Internet od UPC využívá 506 tisíc domácností.

Doplněn komentář Martin Milera, generálního ředitele tuzemské pobočky UPC:

„Společnost UPC slavila v roce 2018 v České republice více úspěchů, včetně dosažení rekordně nejvyššího počtu prodaných služeb. Naši optickou síť jsme připravili na uvedení gigabitových rychlostí a zároveň jsme pokračovali v jejím rozšiřování, čímž jsme ji zpřístupnili pro téměř 1,53 mil. domácností. Neustálé investice do sítě a koncových zařízení nám v minulém roce umožnily výrazně zvýšit přenosové rychlosti nejen novým, ale i stávajícím zákazníkům, a spokojenost zákazníků neustále posilujeme i pomocí výměny modemů za špičkové WiFI routery, Connect Boxy. Současně jsme během celého roku rozšiřovali naši TV nabídku, přidávali nové HD stanice a nové tituly do videotéky MyPrime. Jsem přesvědčený, že i v letošním roce budeme pokračovat v dosavadním trendu, a tím ještě více naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem „Užijte si každý moment“.

autor: lukpo
Spustit audio

Související