Majitel stanic MTV a Paramount Network si připravuje v Česku půdu pro příchod vlastní streamingové služby

25. únor 2021

Společnost ViacomCBS, majitel placených televizí MTV a Paramount Network, chystá expanzi vlastní streamingové služby Paramount+ na mezinárodní úrovni. Platforma nabídne obsah stanic Showtime, Nickelodeon a Nick Jr., ale také katalog značek BET, CBS, Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Paramount Pictures nebo Smithsonian Channel.

Česká zastoupení firmy, které komunikuje prostřednictvím agentury Solootions (skupina Prima), dnes vydalo tiskovou zprávu, jež informovala o spuštění platformy v USA, Kanadě a zemích Latinské Ameriky od 4. března a za následující tři týdny pak v severských zemích Evropy. Další země starého kontinentu mají zatím v blíže neupřesněném termínu následovat. V případě České republiky by Paramount+ musela konkurovat mezinárodním hráčům, jako je Netflix, HBO MAX (HBO GO), Amazon Video a pravděpodobně i Disney+.

Skladba pořadů bude vždy tvořena na míru danému trhu s důrazem na to, aby si na platformě každý člen rodiny našel vlastní obsah. Hned v den spuštění bude pro diváky připraveno pět tisíc hodin obsahu, který bude s postupem času narůstat. Na vybraných trzích uvede Paramount+ exkluzivní původní tvorbu – The Man Who Fell to Earth, Mayor of Kingstown, Guilty Party, Halo nebo The Offer – a nabídne rozsáhlou knihovnu pořadů ViacomCBS i úspěšné franšízy napříč žánry.

Většina mezinárodních předplatitelů bude mít k dispozici i seriály stanice Showtime, jako jsou Dexter, Ray Donovan, Aféra, Your Honor, The Comedy Rule nebo Útěk z vězení v Dannemoře. Paramount+ současně nabídne některé z největších světových franšíz pro děti, jako SpongeBob v kalhotách, Želvy Ninja, Dora průzkumnice či Tlapková patrola, které doplní očekávané novinky Kamp Koral a Nick Studios‘ Astronauts. Cena měsíčního předplatného se bude na jednotlivých trzích mírně lišit, ale startovat má na třech dolarech.

autor: lukpo
Spustit audio

Související