Vlastník kanálů MTV a VH1, společnost ViacomCBS, vstoupí na trh streamovacích služeb se značkou Paramount+

18. září 2020

V nepřeberném množství podobných služeb chce společnost oslovit budoucí zákazníky pestrou nabídkou obsahu. V nabídce nemají nově chybět ani zpravodajské nebo zábavní pořady.

Společnost ViacomCBS, která je na českém trhu dobře známá jako provozovatel hudebních a lifestylových kanálů MTV a VH1, chystá další expanzi své streamingové služby CBS All Access. Tu bude od roku 2021 prezentovat pod značkou Paramount+. Služba má v sobě zahrnovat obsah všech značek ViacomCBS, nově také včetně televizních, zpravodajských nebo zábavních pořadů. Americká firma bude také vytvářet pro Paramount+ exkluzivní obsah. Vstup na český trh je otázkou spekulací.

„Paramount je ikonická a proslulá značka, kterou si oblíbili zákazníci po celém světě, a je synonymem kvality, integrity a vyprávění na světové úrovni,“ uvedl v tiskové zprávě Bob Bakish, prezident a generální ředitel společnosti ViacomCBS. „Jsme nadšení, že s Paramount+ můžeme v segmentu těchto služeb nabídnout jedinou globální streamovací značku, která bude čerpat v plné šíři z portfolia ViacomCBS a nabídne mimořádně širokou kolekci obsahu, z něhož si vybere úplně každý.“

autor: lukpo
Spustit audio

Související