Vlastník kanálů MTV a VH1, společnost ViacomCBS, vstoupí na trh streamovacích služeb se značkou Paramount+
V nepřeberném množství podobných služeb chce společnost oslovit budoucí zákazníky pestrou nabídkou obsahu. V nabídce nemají nově chybět ani zpravodajské nebo zábavní pořady.
Společnost ViacomCBS, která je na českém trhu dobře známá jako provozovatel hudebních a lifestylových kanálů MTV a VH1, chystá další expanzi své streamingové služby CBS All Access. Tu bude od roku 2021 prezentovat pod značkou Paramount+. Služba má v sobě zahrnovat obsah všech značek ViacomCBS, nově také včetně televizních, zpravodajských nebo zábavních pořadů. Americká firma bude také vytvářet pro Paramount+ exkluzivní obsah. Vstup na český trh je otázkou spekulací.
Paramount+ is coming in 2021. #ViacomCBS’ global #streaming service will carry the iconic Paramount name into the streaming era. pic.twitter.com/ESysB7zZWP
— ViacomCBS (@ViacomCBS) September 15, 2020
„Paramount je ikonická a proslulá značka, kterou si oblíbili zákazníci po celém světě, a je synonymem kvality, integrity a vyprávění na světové úrovni,“ uvedl v tiskové zprávě Bob Bakish, prezident a generální ředitel společnosti ViacomCBS. „Jsme nadšení, že s Paramount+ můžeme v segmentu těchto služeb nabídnout jedinou globální streamovací značku, která bude čerpat v plné šíři z portfolia ViacomCBS a nabídne mimořádně širokou kolekci obsahu, z něhož si vybere úplně každý.“
Související
-
Viacom uvedl v regionu střední a východní Evropy první mobilní aplikaci, ve hře je i český trh
Pro český a slovenský trh je připraveno několik konceptů, nicméně zatím není jasné, kdy budou uvedeny ke koncovým uživatelům.
-
Viacom v Německu otočil, MTV se od roku 2018 vrátí do...
Na internetu už je k dispozici volně šířený stream stanice, je na něj ovšem uplatňována geoblokace.
-
Streamingová služba Plex nabízí nově i bezplatné televizní kanály, v Česku jich je přes sedm desítek
Mezi známějšími značkami jsou například programy Reuters, Yahoo Finance, herní 24/7 eSports Network nebo Toon Googles.