Mall.TV sází na spojení s vydavatelstvím Czech News Center, aktualizuje aplikace pro chytré televize

5. listopad 2020

Internetová televize Mall.TV spolupracuje s mediálním domem CNC. Díky tomuto propojení se mohou diváci dostat k dalšímu obsahu. Samotné videoformáty tvoří i CNC. Patří mezi ně například Prostor X, Karlos Show nebo Branky, body, kokoti.

Internetové televizi Mall.TV se vyplatilo spojení s vydavatelstvím Czech News Center, které umožňuje do projektu zapojení jednotlivých mediatypů. Na on-line konferenci Czech Internet Forum 2020 to uvedl Juraj Felix, jeden z výkonných ředitelů CNC a zároveň Mall.TV.

Spojení s CNC, které například vydává magazín Reflex nebo deník Blesk, znamenalo pro Mall.TV nalezení nových diváků a tím pádem i větší zájem o její tvorbu. Felix ho doslova označil jako vstup do nové éry. Propojení je v tomto směru zajímavé nejen pro diváky, ale například také inzerenty.

Na otázku, zdali takové propojení funguje, odpověděl zástupce CNC a Mall.TV jednoznačně. Jde o propojení jednoho z největších mediálních domů se zábavnou platformou, jakou je právě Mall.TV. CNC má k dispozici sedm redakcí, které aktivně pracují s videem.

Čtěte také

V produkci mediálního domu vznikají například formáty jako Prostor X, Karlos Show, Tatoo pojišťovna nebo Branky, body, kokoti. V případě Mall.TV jde týdně o více než pět desítek pořadů, seriálů a filmů nebo živě streamovaných akcí. Patří mezi ně KulturaŽije, Terapie sdílením, Zmlsané dějiny a další.

Podle Juraje Felixe je on-line video jako mediatyp pro českého uživatele velmi zajímavé. Výsledkem spolupráce na straně CNC je to, že dvojnásobně narostla sledovanost videí tohoto vydavatelství. Lze tak jednoznačně říci, že propojování jednotlivých kanálů a značek v tomto případě funguje.

Na podporu kultury v době pandemie koronaviru se například podařilo v rámci akcí na Mall.TV vybrat 10 milionů korun. Diváci mohli díky internetové televizi sledovat například koncerty, případně divadelní představení a přispět tak umělcům ve chvíli, kdy nemohli realizovat svá klasická vystoupení.

Jak uvedl pro portál Digitální rádio manažer CNC a Mall.TV, tým vývojářů spustil v průběhu podzimu aktualizaci aplikací pro takzvané chytré televizory, protože jde o nejrychleji rostoucí platformu, na které je on-line televize dostupná. „Aktualizujeme značky Samsung a LG, chystáme novinky i na platformě Android TV,“ uvedl Juraj Felix.

autor: lukpo
Spustit audio

Související