Na Primě láká pod červeným tlačítkem diváky hlavně seriál Slunečná, HbbTV si oblíbily automobilky

14. prosinec 2020

Nejoblíbenějšími seriály pod virtuálním červeným tlačítkem jsou na kanálech FTV Prima kromě Slunečné i Polda a Sestřičky. Technologie HbbTV se zobrazuje nadále okolo dvěma milionům divákům televize, aktivně ho využívá přes půl milionu lidí.

Mezi nejoblíbenější tituly, které diváci konzumují prostřednictvím takzvaného virtuálního červeného tlačítka společnosti FTV Prima – technologie HbbTV, patří seriál Slunečná. Televize o tom informovala v tiskové zprávě. Na čele popularity jsou dále také seriály Polda a Sestřičky, ale také dokumenty a filmové premiéry. Podle Josefa Stránského, ředitele technologií skupiny Prima, vidí měsíčně na jejích kanálech červené tlačítko v průměru dva miliony diváků. Tato cifra se tak již delší dobu nemění. Aplikaci navštěvuje 550 tisíc diváků.

Prima využívá HbbTV jako jeden z důležitých nositelů reklamy. „Červené tlačítko je také oblíbené u klientů z automotive segmentu,“ uvedl Petr Hatlapatka, vedoucí online prodeje společnosti Media Club, a to zejména pro posílení pozice dané značky. „Letos jsme spolupracovali na kampani k oslavě významného výročí značky Volkswagen nebo na uvedení nového modelu Enayq od Škoda Auto,“ dodal Hatlapatka. Uživatelé HbbTV si tak mohli díky spolupráci například prozkoumat exteriér i interiér nového vozidla.

autor: lukpo
Spustit audio

Související