Němci posouvají zadávání reklamy pro DAB+ stanice opět o něco dál
Silně konkurenční německý rozhlasový trh přináší i nové obchodní příležitosti. Společnost ad.audio jako prodejce audio reklamy nabízí nyní inzerentům v reálném čase plně automatizované zadání jejich zakázky a následnou editaci. Nové funkce byly spuštěny u stanic Absolut Radio dostupných v druhém celoplošném rozhlasovém multiplexu Antenne Deutschland.
Čtěte také
Společnost ad.audio jako exkluzivní prodejce reklamy na stanicích Absolut oznámil své plány rozvoje již v dubnu tohoto roku a v polovině letních prázdnin technicky dokončil jejich realizaci. Technologicky řešení ad.audio navazuje na zavedený online nástroj digitálního plánování a řízení v programatické reklamě. Novou metodu pro komerční přestávky lze nasadit dle požadavků inzerenta v rámci distribučního mixu s dalšími platformami.
„Nyní nabízíme inzerentům příležitost rychle, efektivně a plně automaticky oslovit národní publikum,“ uvedl při této příležitosti Crispin Henke, výkonný ředitel společnosti ad.audio. Stejně jako u jiných platforem lze reklamu rezervovat krátce před jejím vysíláním a je doručena v reálném čase. Bezprostředně po odehrání jsou inzerentovi doručeny dostupné statistiky. Nová služba je k dispozici prozatím v rámci obchodního balíku Absolut Radio Kombi.
Související
-
Slideshow jako reklamní nosič pro komerční rádia ve Švýcarsku
Švýcarské komerční stanice už mohou běžně používat slideshow, tedy obrázky pro přijímače s barevným displejem, jako standardní nosič reklamy.
-
Němci postupují ukázkově. Druhý celoplošný rozhlasový multiplex dostane vlastní reklamní zastoupení
Zásah nové digitální platformy tak bude větší, než kdyby jednotliví hráči postupovali samostatně.
-
Digitalradiokombi: německé pure fm spouští speciální reklamní...
Do inzertní nabídky digitálních stanic se přidají například rádia z Bavorska, které je v zavádění DAB+ nejdále.