Sázka na reklamní zastoupení pro výhradně digitální rádia se v Německu vyplácí

12. srpen 2022

Dlouhodobý růst digitálního rádia DAB+ potvrzuje na německém trhu řada subjektů. Důvod k radosti má i hamburská společnost ad.audio, která zastupuje na reklamním trhu stanice pohybující se výhradně na této platformě. Kromě stanic Absolut se daří i dalším programům, jako je například Klassik Radio nebo Schlagerparadies.

„Ukazuje se pokračující růst přes DAB+ o 27,0 % (Mediální analýza 2022 Audio I: 24,5 %) a zejména v cílové skupině 30 až 59 let (30,1 %, oproti MA 2022 Audio I: 27,2 %). DAB+ musí mít trvalou hodnotu v mediálním plánování,“ uvedl obchodní ředitel společnosti ad.audio Crispin Henke a doplnil: „Zastoupením Klassik Radia v oblasti marketingu a exkluzivním marketingovým zastoupením stanic Absolut Radio je ad.audio partnerem pro národní DAB+."

Společnost ad.audio, která je společným podnikem Antenne Deutschland a jednoho z marketingových partnerů, si pochvaluje zejména obchodní nabídku „DAB+ Kombi National Radio“ s nárůstem o 45 % na celkových 237 tisíc posluchačů za hodinu a také novým rekordem v denním dosahu 927 tisíc posluchačů, což znamená nárůst o 41,3 %. V tomto balíčku jsou k dispozici mj. i stanice Aida Radio, Klassik Radio Beats nebo Toggo radio.

autor: lukpo
Spustit audio

Související