Německá mediální skupina RTL dostala zelenou pro svůj inovativní kanál Vox Up

Špičkové dohledové centrum společnosti SES.

Ve vysílání stanice Vox Up se mohou diváci těšit například na Ally McBealovou, The Perfect Dinner nebo Shopping Queen. Kanál bude kopírovat reklamní bloky hlavní televize Vox.

Německá mediální skupina RTL chystá na tamním trhu spuštění deváté televizní stanice, volně šířeného kanálu Vox Up. Definitivní souhlas s tímto projektem získal provozovatel minulý týden. Vox Up bude časově posunutou verzí stanice Vox, v oblasti reklamy ovšem nabídne totožné spoty. Inzerenti tak získají v jednu chvíli hned dvě televizní stanice, skrze které budou moci zacílit na potenciální publikum. Ve vysílání stanice Vox Up se mohou diváci těšit například na Ally McBealovou, The Perfect Dinner nebo Shopping Queen.

„Se spuštěním stanice Vox Up dosahujeme současně dvou cílů: Umožníme naším partnerům zvýšit tolik požadovaný dosah naší sítě, a to v typických distribučních kanálech stanice Vox. Zároveň zdůrazňujeme požadavek být lídrem inovací v oblasti komunikace reklamy,“ uvedl Matthias Dang, generální ředitel Ad Alliance, která za prodejem reklamy stojí. Program Vox Up bude k dispozici volně na satelitu Astra, pozice 19,2 stupně východně, a dále v německých kabelových a IPTV sítí nebo prostřednictvím OTT (televizní archiv).

Spustit audio
autor: Lukáš Polák

Související