Německá RTL prošla velkou vizuální proměnou, dotkla se například i služeb O2 TV a Kuki

17. září 2021

Německá mediální skupina RTL provedla v rámci svého stejnojmenného vlajkového televizního kanálu největší vizuální proměnu za téměř tři desítky let, od října 1992. Stanici mají v nabídce ve standardním rozlišení i někteří tuzemští operátoři.

Mediální skupina uvedla, že touto proměnou se RTL stává přední zábavní značkou v mediální nabídce dostupné na německém trhu. Vizuální změna je největší od konce října 1992, kdy vlajková stanice začala v určitých obměnách používat stávající podobu, předtím byla známá jako RTLplus. Logo stanice nemá nyní jednotnou barevnou identitu, ale například v upoutávkách se mění podle potřeby. Má tak symbolizovat programovou pestrost.

Nový vzhlede je viditelný například i na kanálu RTL UHD, kde bylo změněno pozadí programu – místo tyrkysové je použitá černá s bílým písmem, obrazovka je navíc nově částečně animovaná. Novinky lze zaznamenat i na platformě HbbTV, tzv. virtuální červené tlačítko. Změnila se nejen barva ikon, ale i samotného menu. Nový vzhled mají i sociální sítě RTL. Z retro kanálu RTLplus je nově RTLup. Proměnily se i stanice RTL Crime, RTL Passion a RTL Living.

autor: lukpo

Související