Německá RTL prošla velkou vizuální proměnou, dotkla se například i služeb O2 TV a Kuki
Německá mediální skupina RTL provedla v rámci svého stejnojmenného vlajkového televizního kanálu největší vizuální proměnu za téměř tři desítky let, od října 1992. Stanici mají v nabídce ve standardním rozlišení i někteří tuzemští operátoři.
Mediální skupina uvedla, že touto proměnou se RTL stává přední zábavní značkou v mediální nabídce dostupné na německém trhu. Vizuální změna je největší od konce října 1992, kdy vlajková stanice začala v určitých obměnách používat stávající podobu, předtím byla známá jako RTLplus. Logo stanice nemá nyní jednotnou barevnou identitu, ale například v upoutávkách se mění podle potřeby. Má tak symbolizovat programovou pestrost.
Nový vzhlede je viditelný například i na kanálu RTL UHD, kde bylo změněno pozadí programu – místo tyrkysové je použitá černá s bílým písmem, obrazovka je navíc nově částečně animovaná. Novinky lze zaznamenat i na platformě HbbTV, tzv. virtuální červené tlačítko. Změnila se nejen barva ikon, ale i samotného menu. Nový vzhled mají i sociální sítě RTL. Z retro kanálu RTLplus je nově RTLup. Proměnily se i stanice RTL Crime, RTL Passion a RTL Living.
Související
-
Německá televize RTL představila novou podobu svého loga
V průběhu druhé poloviny letošního roku začne německá komerční televize RTL používat nové logo.
-
Německá RTL vysílá od loňského podzimu další seriál ve formátu Ultra HD
Verzi německé RTL v Ultra HD formátu je možné přijímat prostřednictvím satelitu Astra na pozici 19,2 stupně východně, její signál je však kódován.
-
Kromě mediální skupiny RTL zůstanou na satelitu Astra vysílat volně i kanály ProSiebenSat.1
Pozice volně dostupných komerčních programů ze satelitu je v Německu stále silná, diváci je však mohou sledovat pouze ve standardním rozlišení.