O2 TV překročila hranici čtyř set tisíc zákazníků, sport je nadále hlavním lákadlem

1. listopad 2019

Největší IPTV služba na trhu měla ke konci září 406 tisíc klientů. Operátor nabízí svým zákazníkům exkluzivně domácí Fortuna ligu nebo fotbalovou Ligu mistrů UEFA. Do jeho nabídky přibyla i nová stanice Premier Sport.

Na konci třetího kvartálu letošního roku dosáhla O2 TV, největší IPTV služba na českém trhu, 406 tisíc zákazníků. Oproti předchozímu čtvrtletí se tak podařilo zvednout počet klientů o dalších přibližně pětadvacet tisíc, meziročně jich přibylo téměř sto tisíc. O2 TV se v posledních týdnech hned několikrát potýkala s dostupností své služby, tyto výpadky se ovšem do hospodářských výsledků aktuálního čtvrtletí nijak nepromítají. Kvartál byl již v daném období pro operátora uzavřen.

Čtěte také

Do cifry 406 tisíc jsou započítány i domácnosti, které využívají doplňkovou službu Multi, tedy možnost sledovat O2 TV na více než jednom set-top boxu. Na rozdíl od předchozích hospodářských výsledků tentokrát operátor neinformoval o celkovém počtu aktivních přístupů pro tuto službu, tehdy jich bylo přes 900 tisíc. O2 dále uvedla, že hlavními zdroji nárůstu finančních prostředků byla mobilní data, finanční služby a právě také O2 TV. Vedle Digi TV a T-Mobile začal operátor nabízet nový tematický kanál Premier Sport.

„Naše výsledky ukazují, že rozhodnutí nabídnout zákazníkům internet na doma, O2 TV a mobilní tarify v balíčcích O2 Spolu, bylo správné,“ uvedl předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth a dodal: „Do již tak bohaté nabídky sportovního obsahu jsme nově zařadili anglickou fotbalovou Premier League, čímž jsme potvrdili pozici O2 TV jakožto platformy nabízející na jednom místě nejlepší sportovní a filmový obsah. S meziročním nárůstem o 100 tisíc zákazníků a dynamicky rostoucím sledováním na webu a v aplikacích patří O2 TV mezi naše nejrychleji rostoucí služby.“

autor: lukpo
Spustit audio

Související