O2 TV získala ve druhém kvartálu dalších dvacet tisíc zákazníků, láká exkluzivní sport

2. srpen 2019

Největší IPTV služba na trhu nabízí svým předplatitelům jako jediná kompletní pokrytí domácí fotbalové i hokejové ligy. Plány pro následující období představí operátor na tiskové konferenci příští týden. Naše redakce na ni pochopitelně nebude chybět.

Počet klientů největší IPTV služby na trhu O2 TV, jejímž provozovatelem je společnost O2 Czech Republic, se zvýšil ve druhém kvartálu letošního roku o dvacet tisíc na hodnotu 381 tisíc. Vyplývá to z hospodářských výsledků, které dnes ráno firma zveřejnila. Do celkového počtu klientů počítá O2 jak klasickou (IPTV) verzi, tak i OTT variantu na mobilních zařízeních. Za první pololetí se tak zvýšil počet zákaznické základny O2 TV o 43 tisíc. Operátorovi vychází především sázka na exkluzivní sport, který u jiného providera nezíská.

„Významným způsobem k růstu nadále pomáhá náš unikátní filmový i sportovní obsah v O2 TV. Z té se stala jediná služba v Česku, která nabízí tak širokou a pestrou nabídku exkluzivního vysílání,“ komentoval výsledky předseda představenstva a generální ředitel O2 Czech Republic Jindřich Fremuth, a doplnil: „Také díky tomu vzrostl za letošní první pololetí počet zákazníků O2 TV o více než 40 tisíc a počet zákazníků vysokorychlostního Internetu HD o téměř 14 tisíc.“ Své další plány odhalí operátor na tiskové konferenci příští týden, v úterý 6. srpna.

autor: lukpo
Spustit audio

Související